Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kojima: Project Ogre na Wii U nevyjde. Konverze je velmi složitá

  12:14aktualizováno  12:14
Hardware a ovládání her na Wii U patrně způsobí problémy ve tvorbě her, které jinak vycházejí na PC, PS3 a Xboxu 360. Problémem je hlavně systém ovládání.

Ovladač Wii U

Programování na next gen konzoli od Nintenda Wii U bude problematičtější, než se předpokládalo. Tvrdí to Hideo Kojima, šéf vývojářského týmu Kojima Productions. Dosud tajený titul Project Ogre využívá Fox Engine. Hra kvůli hardware Wii U na tuto konzoli nedorazí, protože by konverze vyžadovala  komplexní přepracování hry.

"Wii U je speciální případ," komentoval Kojima. "Forma, kterou hráč ovládá hru je velmi odlišná než u přístrojů, které jsou již na trhu. V případě, že bychom na tento systém dělali hru, musela by být unikátní a ne jednou z verzí připravovaných titulů. Kojima však opatrně dodal, že nejsou vyloučené hry, které využijí Fox Engine na této konzoli. "Fox Engine není zcela nekompatibilní, je flexibilní," dodal. Majitelé Wii U se však Metal Gear Solid 5 a Project Ogre nedočkají.

Zdroj: shacknews

Autor:


Témata: Playstation 3, Wii U


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.