V rozhovoru pro deník The Guardian to odhalil Yannis Mallat, který je šéfem studia Ubisoft Montreal. Mallat nejprve reagoval na otázku, jestli se obává souvislostí a následků požadavku po neustálém připojení k internetu.
"Odpověď je součástí otázky. Jakmile se hráči nebudou obávat, vezmou v potaz výhody on-line služeb. A souhlasím, že tyto služby musí zcela jasně nabídnout výhody. Je důležité, abychom nás se zákazníky dokázali přímo propojit. Ať už jde o dodatečný obsah, či on-line služby. A řada úspěšných her to již zahrnuje," tvrdí Mallat.
Deník na vývojářovu odpověď reagoval dotazem, zdali jsou hráči již na požadavek neustálého připojení připraveni. "To je otázka, kterou byste měli položit Microsoftu, nebo Sony. Já bych řekl, že je řada lidí již neustále on-line prostřednictvím jiných zařízení. Myslím si proto, že publikum je připraveno," odpověděl Mallat.
Motivace k neustálému připojeníV hackovácím titulu Watch Dogs prý hráči zažijí takzvanou hyperkonektitivitu. Tak vývojáři označují situaci, ve které se stírá hranice mezi sólo a síťovou hrou. Ostatní lidé totiž mnohdy mohou nečekaně ovlivnit váš zážitek. V nejnovější ukázce ze hry lze například spatřit bezpečnostní kameru ovládanou jiným hráčem (více o Watch Dogs). |