Konzolový Ghost Recon 2

Konzolový Ghost Recon 2
Zatímco na platformě PC patří Ghost Recon z dílny Toma Clancyho k oblíbeným vojenským taktickým hrám, na konzolích, zejména na PS2, to nějak není ono a nic na tom nezměnilo ani pokračování Jungle Storm. Přesto se ale chystá další titul z této série, který opět vyjde i na Xbox. Půjde o regulérní druhý díl a ve včerejší tiskové zprávě se UbiSoft zmiňuje, že tyto dvě verze budou od sebe kompletně odlišné. Půjde tak o první hru z této série, která byla od prvních chvil tvořena stranou od ostatních verzí výhradně pro PS2. Vývojem bylo pověřeno studio Ubisoft Shangai, zatímco PC a Xbox verze jsou tvořeny přímo v centrále Red Stormu. Hra poběží na Unreal enginu a fyzika bude tvořena pomocí enginu Havok. Konzolové verze budou mít i jiný děj, kdy PS2 verze se bude odehrávat v roce 2007, čtyři roky před xboxovou, nicméně obě jsou zasazeny do Korejské lidově demokratické republiky, což samo o sobě zajišťuje slušnou dávku padouchů, které bude potřeba za použití těch nejlepších takticko-bojových jednotek zlividovat. Ubisoft navíc slibuje pořádné hody pro vyznavače online hraní.

Témata: Ubisoft, Xbox