Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf designu God of War: Kratos není násilníkem vůči ženám

  16:00aktualizováno  16:00
Kratos brutálně zabíjí monstra a nepřátele všeho druhu, ale jen proto, že musí při své cestě za ultimátní pomstou. Masakry si nijak neužívá. A rozhodně jeho násilné činy nejsou zaměřeny proti ženám. Naopak. Tvrdí to manažér designu slavné série God of War.

God of War: Ascension

Antický zabiják Kratos se sice postupem času díl za dílem série God of War stal strojem na smrt, ale jsou linie, které nemůže ani zuřivý Sparťan překročit. Tvrdí to vývojáři ze Sony Santa Monica. Například jde o násilí vůči ženám. "Existují momenty, kdy jsme nebyli dostatečně opatrní," uvedl pro ign David Hewitt, manažér designu. "Demonstrace God of War: Ascension na videoherní show E3 předvedla Krata v momentech, kdy vytrhával mozky monster. "Tým musí být opatrnější."

Hewitt měl patrně na mysli násilí proti smrtelným ženám, protože Kratos zlomil vaz jedné z bohyní ve třetím díle. Osud Kratovy rodiny má ostatně naznačovat odpor vůči násilí na ženách. Hewitt také prohlásil, že design hry dostatečně ukazuje, že Kratos si neužívá ani samotného násilí. "Je to vidět v tom, jak animátoři koncipovali Kratovy pohyby. Vždy jde kupředu, pohybuje se vpřed, hledá pomstu a trhá nepřátele na kusy jak rychle jen může. Nikde tu však není ani náznak, že by si to užíval," dodává Hewitt.

Autor:




Nejčtenější

Battlefield 1 - They Shall Not Pass
Zažijte verdunský mlýnek na maso v Battlefieldu 1. Recenze přídavku

Balíček They Shall not Pass je první ze čtveřice chystaných rozšíření úspěšné válečné hry Battlefield 1. Konečně v něm máte možnost bojovat za vojáky...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Prince of Persia
Jak vznikal legendární Prince of Persia: čtyři roky bez výplaty

Z dnešního pohledu už nemusí být zřejmé, že animace v Prince of Persia v roce 1989 představovaly grafickou špičku. Celý Prince of Persia byl progresivní hrou,...  celý článek

Fallout 4 - obrázky z recenzování PC verze
Fallout ve virtuální realitě je prý to nejúžasnější, co jsme kdy viděli

Tvůrci Falloutu ve spojení s virtuální realitou nešetří chválou. Titul bude upravenou verzí Falloutu 4, kterou si půjde vyzkoušet na herní show E3 v červnu v...  celý článek

StarCraft: Remastered
StarCraft: Remastered je skutečností, vyjde v létě na PC a Mac

Strategická legenda StarCraft se dočká po necelých dvaceti letech od vydání modernizovaného kabátku, a to včetně datadisku Brood War.  celý článek

Další z rubriky

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek


Bethesda oznámí nový projekt. Mohlo by to být pokračování Wolfensteinu

Vydavatelství Bethesda naznačilo odhalení nového titulu, ale sérií Fallout ani The Elder Scrolls se prý netýká. K naznačení nového projektu společnost využila...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.