Bowling v rozhovoru volá například po návratu tradičních map z předchozích dílů, které by prý vývojáři měli nabídnout bezplatně. "Miluju takové mapy. Chci vidět Creek, Overgrown, Crossfire, chci vidět Highrise," řekl Bowling.
Podle něho by však návrat tradičních úrovní měl probíhat mimo placený obsah. "Pokud v případě stahovatelného obsahu za věci platíte a je součástí vašeho předplatného, měl by to být všechno nový obsah," tvrdí Bowling.
"Jelikož je ale náš model stahovatelného obsahu tak jiný, mám pocit, že se můžeme zaměřit na úplně novou náplň. Na nový typ obsahu, který jste v naší ani jiné hře ještě nikdy neviděli," vysvětluje Bowling.
Bývalý kreativní stratég proto zdůrazňuje, že by klasické mapy neměly být součástí placeného obsahu. Měly by být pro každého. "Neomezujme to smlouvou, partnerstvím a všema těma zk**venýma věcma na prachy. Jednoduše to tam dejme," přál si Bowling.
Podle Bowlinga by se vývojáři měli vrátit k přístupu ze starých časů, kdy se do her přidával obsah čistě z dobré vůle, a součástí tak byla například podpora hry po lokální síti LAN.