Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První díl Watch Dogs vývojářům poslouží jako ponaučení

  15:40aktualizováno  15:40
Ani první Assassin's Creed nebyl perfektní, říkají tvůrci Watch Dogs v souvislosti s dalšími díly. Hra totiž vzniká ve stejném studiu, tedy u vývojářů z Ubisoftu Montreal.

Stahovatelný obsah Bad Blood pro Watch Dogs | foto: Ubisoft

Titul si sice v médiích vysloužil smíšené recenze, komerčně ho však lze považovat z úspěch. Vydavatelství Ubisoft do července 2014 do obchodů dodalo osm milionů kopií.

Podle kreativního ředitele Ubisoftu Montreal Lionela Raynaud hra Watch Dogs úspěšně položila základy nové značce.  "Reakce byly vlastně hodně podobné jako u Assassin's Creed. S prvním dílem jsme se nedočkali tak dobré odezvy a bylo to na místě," tvrdí Raynaud.

První Assassin's Creed podle vývojáře naznačoval jasný potenciál, ale bylo těžké si představit tak úspěšnou budoucnost značky.

Studio Ubisoft Montreal původní datum vydání odložilo, aby získalo více času na vývoj. Ze hry prý zmizely některé prvky, které v rámci stávajícího konceptu nedávaly smysl. Vrátit se však mohou právě v pokračování hry.

"Pochopitelně jsou v tom chyby. Rozhodně se s nimi chceme vypořádat a hráče překvapit. Způsob, jakým některé z nich budeme řešit, je vcelku radikální. Jsou části hry, které se musí změnit," říká Raynaud.

Fotogalerie

Cílem studia je údajně vytvářet světy postavené na systému a volnosti hráčů. Cílem je, aby takové tituly méně poháněl příběh a více je určovaly hráčovy volby.

"To je poměrně veliká ambice, která po nás bude vyžadovat vývoj technologií, které jsme pro první Watch Dogs neměli. Ale to je společně s opravou a vylepšováním věcí, které fungovaly dobře, pravděpodobným směřováním Watch Dogs 2."

Raynaud však upozorňuje, že kvůli komerčnímu úspěchu není jednoduché vyhodnotit, které prvky se hráčům nelíbily. Na internetu totiž existují hlasité hráčské minority, kvůli kterým některé prvky mohou působit problematicky.

"Pokud se zaměříte na fóra a sociální média, je to velmi specifická část hráčů. Jsou tu velmi hlasití zkušení hráči, kteří hodně ovlivňují ostatní části komunity. Ale také se poměrně liší v tom, co by o Watch Dogs řekl středoproudý hráč."

Vývojáři proto musí opatrně volit prvky, které budou upravovat, aby nepřepracovávali části hry, které se většině lidí líbily.

Autor:


Témata: Ubisoft, Watch Dogs


Nejčtenější

Gabe Newell
Šéf Valve odpovídal na dotazy fanoušků. Vybíráme to nejzajímavější

Vyjde někdy Half-Life 3? Nejčastější dotaz fanoušků Valve je zároveň otázkou, která i po internetové diskusi s ředitelem společnosti Gabem Newellem zůstala...  celý článek

Gravity Rush 2
RECENZE: Gravity Rush 2 je další parádní exkluzivita na PlayStation 4

Jedna z nejlepších her pro handheld PlayStation Vita se dočkala pokračování, které jde mnohem dále než originál. Na první pohled možná vypadá obyčejně, ale...  celý článek

The Division
Na filmu podle hry The Division bude pracovat Oscarem oceněný režisér

O scénář i režii snímku The Division se postará Stephen Gaghan, držitel cen Emmy a Oscar. v minulosti napsal scénář řadou sošek oceněného filmu Traffic -...  celý článek

Might & Magic: Showdown
Vzniká další hra pod značkou Might & Magic. Fandy ovšem nepotěší

Možná jste se stejně jako my zaradovali, když jste spatřili spojení slov Might & Magic. Jenže vystřízlivění přišlo záhy. S oblíbeným světem má nová hra...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.