Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

První díl Watch Dogs vývojářům poslouží jako ponaučení

  15:40aktualizováno  15:40
Ani první Assassin's Creed nebyl perfektní, říkají tvůrci Watch Dogs v souvislosti s dalšími díly. Hra totiž vzniká ve stejném studiu, tedy u vývojářů z Ubisoftu Montreal.

Stahovatelný obsah Bad Blood pro Watch Dogs | foto: Ubisoft

Titul si sice v médiích vysloužil smíšené recenze, komerčně ho však lze považovat z úspěch. Vydavatelství Ubisoft do července 2014 do obchodů dodalo osm milionů kopií.

Podle kreativního ředitele Ubisoftu Montreal Lionela Raynaud hra Watch Dogs úspěšně položila základy nové značce.  "Reakce byly vlastně hodně podobné jako u Assassin's Creed. S prvním dílem jsme se nedočkali tak dobré odezvy a bylo to na místě," tvrdí Raynaud.

První Assassin's Creed podle vývojáře naznačoval jasný potenciál, ale bylo těžké si představit tak úspěšnou budoucnost značky.

Studio Ubisoft Montreal původní datum vydání odložilo, aby získalo více času na vývoj. Ze hry prý zmizely některé prvky, které v rámci stávajícího konceptu nedávaly smysl. Vrátit se však mohou právě v pokračování hry.

"Pochopitelně jsou v tom chyby. Rozhodně se s nimi chceme vypořádat a hráče překvapit. Způsob, jakým některé z nich budeme řešit, je vcelku radikální. Jsou části hry, které se musí změnit," říká Raynaud.

Fotogalerie

Cílem studia je údajně vytvářet světy postavené na systému a volnosti hráčů. Cílem je, aby takové tituly méně poháněl příběh a více je určovaly hráčovy volby.

"To je poměrně veliká ambice, která po nás bude vyžadovat vývoj technologií, které jsme pro první Watch Dogs neměli. Ale to je společně s opravou a vylepšováním věcí, které fungovaly dobře, pravděpodobným směřováním Watch Dogs 2."

Raynaud však upozorňuje, že kvůli komerčnímu úspěchu není jednoduché vyhodnotit, které prvky se hráčům nelíbily. Na internetu totiž existují hlasité hráčské minority, kvůli kterým některé prvky mohou působit problematicky.

"Pokud se zaměříte na fóra a sociální média, je to velmi specifická část hráčů. Jsou tu velmi hlasití zkušení hráči, kteří hodně ovlivňují ostatní části komunity. Ale také se poměrně liší v tom, co by o Watch Dogs řekl středoproudý hráč."

Vývojáři proto musí opatrně volit prvky, které budou upravovat, aby nepřepracovávali části hry, které se většině lidí líbily.

Autor:


Témata: Ubisoft, Watch Dogs


Nejčtenější

PewDiePie při odhalování ukázky své nové show
Po 50 milionech odběratelů kanál smažu, tvrdí nejpopulárnější youtuber

Ještě 379 tisíc odběratelů a nejsledovanější youtuber s projektem PewDiePie končí. Alespoň to prohlásil ve videu, které vyvolalo spekulace o jeho skutečných...  celý článek

Hitman (2016)
RECENZE: Moc lidí mu nevěřilo, ale epizodický Hitman je trefou do černého

Letošnímu Hitmanovi mnoho lidí nevěřilo, obavy se však tentokrát ukázaly být liché. Autoři dokázali epizodického modelu využít přímo bravurně a z Hitmana je...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.