Stahovatelný obsah Bad Blood pro Watch Dogs

Stahovatelný obsah Bad Blood pro Watch Dogs | foto: Ubisoft

První díl Watch Dogs vývojářům poslouží jako ponaučení

  • 4
Ani první Assassin's Creed nebyl perfektní, říkají tvůrci Watch Dogs v souvislosti s dalšími díly. Hra totiž vzniká ve stejném studiu, tedy u vývojářů z Ubisoftu Montreal.

Titul si sice v médiích vysloužil smíšené recenze, komerčně ho však lze považovat z úspěch. Vydavatelství Ubisoft do července 2014 do obchodů dodalo osm milionů kopií.

Podle kreativního ředitele Ubisoftu Montreal Lionela Raynaud hra Watch Dogs úspěšně položila základy nové značce.  "Reakce byly vlastně hodně podobné jako u Assassin's Creed. S prvním dílem jsme se nedočkali tak dobré odezvy a bylo to na místě," tvrdí Raynaud.

První Assassin's Creed podle vývojáře naznačoval jasný potenciál, ale bylo těžké si představit tak úspěšnou budoucnost značky.

Studio Ubisoft Montreal původní datum vydání odložilo, aby získalo více času na vývoj. Ze hry prý zmizely některé prvky, které v rámci stávajícího konceptu nedávaly smysl. Vrátit se však mohou právě v pokračování hry.

"Pochopitelně jsou v tom chyby. Rozhodně se s nimi chceme vypořádat a hráče překvapit. Způsob, jakým některé z nich budeme řešit, je vcelku radikální. Jsou části hry, které se musí změnit," říká Raynaud.

Cílem studia je údajně vytvářet světy postavené na systému a volnosti hráčů. Cílem je, aby takové tituly méně poháněl příběh a více je určovaly hráčovy volby.

"To je poměrně veliká ambice, která po nás bude vyžadovat vývoj technologií, které jsme pro první Watch Dogs neměli. Ale to je společně s opravou a vylepšováním věcí, které fungovaly dobře, pravděpodobným směřováním Watch Dogs 2."

Raynaud však upozorňuje, že kvůli komerčnímu úspěchu není jednoduché vyhodnotit, které prvky se hráčům nelíbily. Na internetu totiž existují hlasité hráčské minority, kvůli kterým některé prvky mohou působit problematicky.

"Pokud se zaměříte na fóra a sociální média, je to velmi specifická část hráčů. Jsou tu velmi hlasití zkušení hráči, kteří hodně ovlivňují ostatní části komunity. Ale také se poměrně liší v tom, co by o Watch Dogs řekl středoproudý hráč."

Vývojáři proto musí opatrně volit prvky, které budou upravovat, aby nepřepracovávali části hry, které se většině lidí líbily.


Témata: Ubisoft, Watch Dogs