Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři League of Legends odhalili, proč změny vždy připravují tak dlouho

  10:00aktualizováno  10:00
Hráči kritizují rychlost, s jakou vývojáři League of Legends vydávají některé změny obsahu. Obávají se, že nezpeněžitelným změnám tvůrci nepřikládají dostatečnou vážnost a prioritu mají například nové vzhledy pro postavy.

League of Legends | foto: iDNES.cz

To však popřel návrhář sociálních systémů JeffreyLin, který se k záležitosti vyjádřil na otázkovém webu Ask.fm.

„Nový klient je důležitý. Ale abych trochu přiblížil vývoj, máme různé týmy s odlišnou odborností. Například champion tým, který se specializuje na herní inženýrství, grafiku a návrh herních principů. A ačkoliv jsou schopní vytvářet skvělé hrdiny, příliš se nehodí pro tvorbu nových vzhledů či dalších herních systémů jako ligy, tribunálu, nebo klientu,“ napsal Lin.

„Různé týmy tedy mají odlišné priority a každý projekt je jinak náročný a s vlastním harmonogramem,“ tvrdí vývojář. Upozorňuje navíc, že tvorba není lineární proces a důležitější proto může být tvorba funkce, která zabere nejvíce času. Zvenku se proto zdá, že studio na změnách nepracuje, na vině je však nedostatečně transparentní proces.

„Jako studio sázíte na několik větších věcí zároveň, což jsou velké projekty, které zaberou hodně času. A my věříme, že za to stojí. Například klient je považovaný za středně až velmi velký projekt a jeho realizace proto trvá déle než třeba nový vzhled.“

Lin proto upozorňuje, že zveřejňování drobnějších novinek a změn neznamená, že by měly větší prioritu nežlvelké projekty. „Jen to znamená, že menší projekty mají kratší cykly a dokončujeme je proto dříve a častěji.“

Autor:


Témata: Ask.fm


Nejčtenější

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Marvel’s Guardians of the Galaxy - The Telltale Series
RECENZE: Adaptace Strážců Galaxie je až příliš velkou sázkou na jistotu

První epizoda nového interaktivního seriálu od Telltale je za námi a naše dojmy jsou rozpačité. Byť je obsah bezesporu kvalitní, už se pomalu začíná zajídat.  celý článek

Syberia 3
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Oblivion
Velikost přirození či chrochtání. Nejpodivnější úpravy „vzhledu“ postav

Úpravy vzhledu postav jsou ve hrách velmi populární. Na začátku byla snaha o to, abychom se mohli s postavou co nejvíce sžít. Hráče však možná více baví...  celý článek

Druidstone: The Secret of Menhir Forest
Chystá se nová hra od autorů Legend of Grimrock

Pod názvem Druidstone se skrývá retro hra na hrdiny s tahovými souboji na čtverečkové mapě připravovaná autory, kteří stojí za dvěma díly populární...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.