League of Legends | foto: iDNES.cz

Autoři League of Legends odhalili, proč změny vždy připravují tak dlouho

  • 11
Hráči kritizují rychlost, s jakou vývojáři League of Legends vydávají některé změny obsahu. Obávají se, že nezpeněžitelným změnám tvůrci nepřikládají dostatečnou vážnost a prioritu mají například nové vzhledy pro postavy.

To však popřel návrhář sociálních systémů JeffreyLin, který se k záležitosti vyjádřil na otázkovém webu Ask.fm.

„Nový klient je důležitý. Ale abych trochu přiblížil vývoj, máme různé týmy s odlišnou odborností. Například champion tým, který se specializuje na herní inženýrství, grafiku a návrh herních principů. A ačkoliv jsou schopní vytvářet skvělé hrdiny, příliš se nehodí pro tvorbu nových vzhledů či dalších herních systémů jako ligy, tribunálu, nebo klientu,“ napsal Lin.

„Různé týmy tedy mají odlišné priority a každý projekt je jinak náročný a s vlastním harmonogramem,“ tvrdí vývojář. Upozorňuje navíc, že tvorba není lineární proces a důležitější proto může být tvorba funkce, která zabere nejvíce času. Zvenku se proto zdá, že studio na změnách nepracuje, na vině je však nedostatečně transparentní proces.

„Jako studio sázíte na několik větších věcí zároveň, což jsou velké projekty, které zaberou hodně času. A my věříme, že za to stojí. Například klient je považovaný za středně až velmi velký projekt a jeho realizace proto trvá déle než třeba nový vzhled.“

Lin proto upozorňuje, že zveřejňování drobnějších novinek a změn neznamená, že by měly větší prioritu nežlvelké projekty. „Jen to znamená, že menší projekty mají kratší cykly a dokončujeme je proto dříve a častěji.“


Témata: Ask.fm