Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Čtvrtina propuštěných lidí byli i nesnesitelní hráči, zjistilo studio

  17:29aktualizováno  17:29
Autoři hry League of Legends vypozorovali vztah mezi chováním ve hře a na pracovišti. Ze statistik vyplynulo, že 25 % neslušných hráčů byli zároveň i lidé, které firma musela propustit. Opačný vztah však neexistuje a nefunkční zaměstnanci ve hře neslušní být nemusí.

League of Legends | foto: iDNES.cz

Tomuto zjištění pomohl fakt, že ve společnost Riot Games její produkt League of Legends hrají všichni. Není proto obtížné dohledat účet konkrétního zaměstnance, a firma díky tomu může studovat výpisy z chatu daného člověka.

Nejčastějším projevem problematických zaměstnanců je pasivní agrese, či přehnaně autoritativní chování.

Riot Games během svého průzkumu identifikovalo třicet nejproblémovějších zaměstnanců, které pak rozdělilo do dvou skupin. Jedna firmu musela opustit okamžitě, ta druhá se pak zúčastnila speciálních schůzek a své chování vysvětlovala.

Nejčastější reakcí bylo zděšení a kajícnost. „Od některých zaměstnanců jsme dokonce dostali eseje, ve kterých slíbili nápravu. Tvrdili, že se chtějí stát nejen pozornějšími hráči, ale i lepšími lidmi,“ napsal Jay Moldenhauer-Salazar, náborový ředitel z Riot Games.

Získané poznatky ovlivnily i způsob, jakým studio nabírá nové zaměstnance. Každý kandidát tak vývojářům dopředu musí sdělit název svého účtu a společnost zkoumá jeho on-line chování. Riot Games tak mohou předvídat, jestli od zájemců o práci lze očekávat problémy.

Autor:




Nejčtenější

Xbox vs PS
Autoři playstationových exkluzivit provokují majitele Xboxu

Na oficiálním twitterovém kanálu hry Detroit, která vychází jen na PlayStation 4, se krátce objevil příspěvek, který provokuje majitele konkurenční konzole...  celý článek

Machinarium
Na Steamu vyšla definitivní verze českého Machinaria

Na digitální distribuci Steam je k mání definitivní verze výborné české hry Machinarium. Tvůrci změnili engine a přidali několik vylepšení.   celý článek

Detroit: Become Human (PS4)
Bude Detroit spíše film, nebo hra? A není to nakonec jedno?

Jedna z nejočekávanějších exkluzivit na PS4 nijak neskrývá své velké ambice. Výpravný sci-fi příběh ze světa, kde se inteligentní roboti bouří proti svým...  celý článek

Friday the 13th: The Game
Zabijte kamaráda na sto způsobů. Recenze brutality Friday the 13th

Maskovaný sériový vrah se od uvedení prvního filmu před 37 lety vrací v očekávané hře pro více hráčů. Děs kolem sebe vytváří stále a při hraní s dobrou partou...  celý článek

Impact Winter
RECENZE: Postapokalyptický Impact Winter vás odnaučí milovat zimu

Očekávaný simulátor přežití Impact Winter vám ukáže, že konec světa bude pěkně ledový. Jako vedoucí skupiny přeživších se budete muset postarat nejen o sebe,...  celý článek

Další z rubriky

Ashen
Ashen zkombinuje hratelnost Dark Souls s uměleckým zpracováním

Originálně vypadající RPG připomínající „Souls“ sérii nabídne nevšední vizuální zážitek, krutou obtížnost a neobvyklou formu multiplayeru.   celý článek

Hitman (2016)
Vyzkoušejte si úvodní epizodu Hitmana zdarma

První epizoda skvěle hodnoceného Hitmana z loňského roku je ode dneška k dispozici zdarma na všechny platformy.  celý článek

Sega Forever
Sega Forever sází na nostalgii. Herní klasiky budou na mobilech zdarma

Sega vydá v rámci kolekce Sega Forever hry z konzolí Master System, Mega Drive, Dreamcast a dalších na chytré telefony a tablety s iOS a Androidem.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.