Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lehká obtížnost hry často ničí, tvrdí vývojáři Assassin's Creed

  12:30aktualizováno  12:30
Obtížnost určená herním nováčkům prý může znamenat nejhorší možnou verzi titulu. Tvrdí to Alex Hutchinson, který je hlavním návrhářem třetího dílu Assassin's Creed. Hutchinson věří, že snaha o maximální přístupnost hrám škodí.

Assassin's Creed 3

"Jednoduchá obtížnost řadu her zničila," řekl Hutchinson pro časopis Edge. "Pokud pracujete na střílečce se systémem krytí a nabídnete jednoduchou obtížnost, ve které se nemusíte krýt, rozbili jste svou hru."

Hutchinson tvrdí, že je taková verze hry tou nejhorší možnou. A zároveň se s takovým problémem potýká jen herní průmysl. "Je to, jako kdybych vzal knihu a řekl: ‘Chcete jednoduchou nebo složitou verzi?’"

Vedoucí návrhář herní náplně Steven Masters však hráče ujišťuje, že cílem Assassin's Creed týmu není učinit z každého momentu ve hře výzvu. Vývojáři se prý musí ujistit, že jednotlivé chvíle probíhají dobře.

Proto hru testují hráči a společnost sleduje jejich zpětnou vazbu. "Nesnažíme se udělat brutálně obtížnou hru. Procházíme proto data z testů a ujišťujeme se, že vše funguje," dodává Hutchinson.

Série Assassin's Creed by se s notnou dávkou nadsázky dala označit za kombinaci výborné hry a učebnice dějepisu. Důležitá je volnost pohybu, která umožňuje vylézt téměř na každou budovu a unikat po střechách strážím. Bojovat lze přímo, ale hra staví v prvé řadě na kradmém pohybu a útocích ze zálohy (číst preview třetího dílu).

Hlavním hrdinou v třetím dílu Assassin's Creed bude Ratohnaké:ton, muž v jehož žilách koluje směs anglické a indiánské krve. Hra vzniká přes tři roky a 31. října 2012 vyjde pro PlayStation 3 i Xbox 360. PC verze vyjde 23. listopadu a titul je též ve vývoji pro konzoli Wii U.

Autor:




Nejčtenější

Jim Sterling
Soud zamítl žalobu, která od herního kritika požadovala čtvrt miliardy

Autoři bídně hodnocených her za studia Digital Homicide se dožadovali odškodnění za kritické video na YouTube. Jeho autor Jim Sterling jejich titul...  celý článek

DOOM
Nečekáme, že piráty někdy porazíme, přiznávají tvůrci ochrany Denuvo

Hackeři před rokem tvrdili, že se blíží konec nelegálního stahování. Ochrany prý začínají být tak komplexní, že během tří let bude nemožné je prolomit. Tvůrci...  celý článek

Halo Wars 2
Žebříčky pro soutěživé hráče se v Halo Wars 2 objeví až později

Hodnocení hráčů podle jejich dovedností ve strategii Halo Wars 2 chybět nebude. Vývojáři se pouze rozhodli, že ho do titulu přidají až po nějakém čase. Hra prý...  celý článek

Fallout 4
Charisma, či výdrž? Fallout rozhodoval o sexuálních dovednostech vzorcem

Ve Falloutu 2 existoval úkol, ve kterém jste se měli stát pornohvězdou. Vývojáři proto museli vymyslet vzorec, který rozhodoval o sexuálních dovednostech...  celý článek

Vánoční vzhled postav v Overwatchi
Overwatch byl pro vývojáře útěkem od beznaděje

Skupina tvůrců z Blizzardu měla po zrušení velkolepého projektu Titan dva týdny na to, aby vymyslela novou hru. A během těchto čtrnácti dní se zrodil koncept,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.