Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lehká obtížnost hry často ničí, tvrdí vývojáři Assassin's Creed

  12:30aktualizováno  12:30
Obtížnost určená herním nováčkům prý může znamenat nejhorší možnou verzi titulu. Tvrdí to Alex Hutchinson, který je hlavním návrhářem třetího dílu Assassin's Creed. Hutchinson věří, že snaha o maximální přístupnost hrám škodí.

Assassin's Creed 3

"Jednoduchá obtížnost řadu her zničila," řekl Hutchinson pro časopis Edge. "Pokud pracujete na střílečce se systémem krytí a nabídnete jednoduchou obtížnost, ve které se nemusíte krýt, rozbili jste svou hru."

Hutchinson tvrdí, že je taková verze hry tou nejhorší možnou. A zároveň se s takovým problémem potýká jen herní průmysl. "Je to, jako kdybych vzal knihu a řekl: ‘Chcete jednoduchou nebo složitou verzi?’"

Vedoucí návrhář herní náplně Steven Masters však hráče ujišťuje, že cílem Assassin's Creed týmu není učinit z každého momentu ve hře výzvu. Vývojáři se prý musí ujistit, že jednotlivé chvíle probíhají dobře.

Proto hru testují hráči a společnost sleduje jejich zpětnou vazbu. "Nesnažíme se udělat brutálně obtížnou hru. Procházíme proto data z testů a ujišťujeme se, že vše funguje," dodává Hutchinson.

Série Assassin's Creed by se s notnou dávkou nadsázky dala označit za kombinaci výborné hry a učebnice dějepisu. Důležitá je volnost pohybu, která umožňuje vylézt téměř na každou budovu a unikat po střechách strážím. Bojovat lze přímo, ale hra staví v prvé řadě na kradmém pohybu a útocích ze zálohy (číst preview třetího dílu).

Hlavním hrdinou v třetím dílu Assassin's Creed bude Ratohnaké:ton, muž v jehož žilách koluje směs anglické a indiánské krve. Hra vzniká přes tři roky a 31. října 2012 vyjde pro PlayStation 3 i Xbox 360. PC verze vyjde 23. listopadu a titul je též ve vývoji pro konzoli Wii U.

Autor:




Nejčtenější

Ovladač pro konzole Steam Machines
Operační systém od Valve byl jako zapálený oheň pod zadnicí Microsoftu

Ačkoliv rozruch okolo systému SteamOs v posledních letech utichl, iniciativa hernímu světu mohla prospět. Zpětně to na svém blogu napsal programátor Rich...  celý článek

Hra Pussywalk
KOMENTÁŘ: Přestaňte si myslet, že vše víte nejlépe. Nejste prezident

Internetové diskuse mnohdy působí jako sjezd fundovaných odborníků. Často čtu nějakého Honzu Nováka, co zakladateli prestižní společnosti ve dvou větách radí,...  celý článek

Nintendo Switch
Vyzkoušel jsem Switch a nadchl mě. Je promakanější, než se zdá

V pátek třináctého jsem se jako zástupce jednoho ze dvou českých médií vypravil do Frankfurtu vyzkoušet připravovanou konzoli Switch od Nintenda. A bavila mě...  celý článek

Rolls Royce 6,6 V12 DAWN
Rolls Royce 6,6 V12 DAWN

r.v. 2016, naj. 1 200 km, benzín
11 490 000 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.