Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Bláznivá herní reklama využívá kulturních symbolů

  10:20aktualizováno  10:20
Co jednotlivým dílům sportovních her chybí v inovaci, to dohánějí nápady v propagaci. Reklama na americký fotbal Madden 15 tak využívá kulturních odkazů, absurdních momentů a nabubřelosti. Video svým pojetím připomíná chaotický videoklip.

Nechybí krásné ženy, rappeři se zlatými řetězy, ani hořící dům. Titul v Evropě vychází v pondělí 29. srpna a verze pro jednotlivé generace konzolí využívají odlišné technologie (engine).

Herní změny se tentokrát týkají zejména obranné hry a systému kamer. Pohled například lze zamknout na jednom konkrétním hráči.

Obří obrazovky na stadionech nyní zobrazují záběry z dynamických kamer. V minulosti na nich byly vidět generické obrázky, či akce vždy ze stejného úhlu.

V titulu se také objeví show po prvním poločase ligového finále, tzv. Superbowlu. Ta je význačná pro americkou kulturu a mnohdy během ní vystoupí známý zpěvák, či hudební skupina. Cílem pro skutečný sport je zvyšování sledovanosti v televizi. Během "halftime show" tak během let vystoupili například Bruno Mars, nebo Maddona.

Autor:




Hlavní zprávy

Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí
Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí

Recenze si přečtěte na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.