|
Příběh, jenž nijak zvlášť nevybočuje z řady, ale dává živnou půdu mnohým aspektům – předně si řekněme, o co vlastně půjde. Tvůrci, mladé ruské studio HBM, hovoří o inovačním, či spíše moderním pojetí kombinace FPS, arkády a taktické týmové akce. Na druhou stranu však přiznávají, že nechtějí nutit hráče aby se učil mnoho klávesových zkratek případně taktických postupů. Ideální model představuje situaci, že si ke hře sednete a během pár minut se vám příkazy vedené k vašemu týmu dostanou do krve. Na Mars se hráč vůbec nedostane – svůj tým totiž řídí pěkně v pohodlí z mateřské lodi. Jednotliví roboti samozřejmě vykazují odlišné charakteristiky, několika příkazy by měli pochopit co od nich hráč chce a podle toho se chovat. Pokud vás zabijí, hráč automaticky ovládává jiného robota.
Zbraně robotů fungují na principu modifikátorů, tj. zpočátku každý vlastní standardní výbavu primární a sekundární zbraně. Ty si dle potřeby měníte, nicméně právě díky různým modifikátorům si ještě dodatečně upravíte dejme tomu přesnost, či rychlost střelby. O počítačové AI tvůrci nehovoří v superlativech, poněvadž se hodně hraje na vysoký počet nepřátel. Každopádně i hloupý nepřítel umí překvapit svými neobvyklými schopnostmi, dejme tomu lezením po zdech či stropě. Ale ano, klasičtí bossové chybět nebudou, čili bezhlavou palbu čas od času vystřídá potřeba použití taktiky. Klasicky nechybí ani dnes již povinná hra více hráčů. Obrázky ze hry nevypadají vůbec špatně a pokud se potvrdí, že maximum ze hry vyšlápne již PIII 700 Mhz se 128 MB RAM, vůbec by nám to nevadilo :-). Během cesty zavítáme nejenom do opuštěných laboratoří a armádních budov, navštívíme i venkovní kaňony případně podzemní komplexy. Pohled na hru je volitelný, tedy buď z vlastních očí, případě v 3D nadhledu za zády robota. Potěšitelné je, že ruský tým se ve svých prohlášeních nesnaží přehánět, spíš se realisticky soustředí na vlastní hru. A jak se nakonec s projektem vypořádali se koneckonců dozvíme již brzy.