Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dokáže vytvořit nejtěžší herní úroveň? Věnoval jí přes 650 hodin

aktualizováno 
Francis Travis usiluje o autorství nejobtížnějšího levelu pro titul Mario Maker. Vytvořil kvůli tomu úroveň tak náročnou, že se mu ji již přes 150 hodin nedaří dohrát „na jeden zátah“.

Individuální sekce má ozkoušené, bez čistého průchodu mu však hra neumožňuje sdílení projektu. Brání tím systém před levely, kterými nelze projít.

Snaha o vytvoření nejtěžší úrovně tak Francise Traverse stála již přes 650 hodin, během kterých ji vytváří a testuje.

Fanoušek však připouští, že obtížnost úrovně nelze objektivně otestovat. Počet smrtí je totiž v některých levelech zkreslený medializací. Větší popularita pak znamená i více neúspěšných pokusů.

Travers navíc s prací začínal jako občasný hráč Maria bez jakýchkoliv výjimečných dovedností. Pokročilé triky se tak učí během hraní, fandové série ale jeho projekt označují za šílenství.

„Nerozvážně jsem nezačal menšími kroky, a strávil tak téměř 70 dní a 500 hodin vytvářením revoluční úrovně, která měla naznačit nevyužitý potenciál (pohybujících se bomb) Bob-Ombs. Hlavní bylo umožnit doposud neviděné (pohybové) triky,“ řekl Travers pro server Kotaku. A od té doby se pokouší svůj vlastní výtvor dohrát.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

„Rozhodně to lze, dokázal jsem úspěšně provést každý trik. Jen to nebylo v jednom průchodu,“ tvrdí Travers.

Své zkušenosti s tvorbou úrovně navíc streamuje na serveru Twitch a někteří z fanoušků již začali vytvářet vlastní kopie levelu, aby ho mohli začít trénovat. Na základě toho pak poukázali na koncepční problémy návrhu.

Travers však svůj projekt hodlá dokončit za každou cenu. „Odevzdal jsem se tomu, na jak dlouho to jen půjde,“ tvrdí. Jeho hlavním cílem je tedy splnění podmínek pro nahrání úrovně do oficiální databáze. A tak ji musí hrát neustále dokola, dokud se mu ji nepodaří projít.

Autor:


Témata: práce, smrt


Nejčtenější

Antihrdinové
Hrdina, nebo padouch? Vybíráme nejlepší herní antihrdiny

Během herní historie jsme měli možnost zahrát si za spoustu hlavních postav, které z nekonečné řady klasických klaďasů nějakým způsobem vybočovaly. Podívejme...  celý článek

Obal prvního Dooma je nezapomenutelný
Tajemství odhaleno. Předlohou „Doomguye“ je samotný John Romero

Slavný vývojář John Romero se na svém blogu pochlubil tím, že právě on se stal předlohou slavného „Doomguye“, který zdobil obal prvního dílu kultovního Doomu.  celý článek

Destiny 2
Beta sci-fi Destiny 2 nabízí epickou filmovou podívanou. První dojmy

V právě probíhající betě k chystané sci-fi střílečce Destiny 2 si hráči mohou vyzkoušet příběhovou kampaň, kooperativní misi, nebo bojování v arénách. Hra...  celý článek

Splatoon 2
Fantastická týmovka, která se obejde bez krve. Recenze Splatoon 2

V týmové akci Splatoon nejde jen o přesnou mušku, ale i taktiku související s přebarvováním herní plochy. Druhý díl, který vychází exkluzivně na Switch, je...  celý článek

Shadow Warrior (PS4)
Stáhněte si nového Shadow Warriora zdarma. Ale pospěšte si, čas běží

Nabídka, která se neodmítá. Vynikající akční hra z roku 2013 je po omezenou dobu k mání zdarma v internetovém obchodě Humble Bundle. Nepromeškejte tuto...  celý článek

Další z rubriky

Ataribox
Atari se vrací a takto nová konzole Ataribox vypadá

V červnu Atari oznámilo, že se vrací do hardwarového byznysu. Nyní se můžete podívat na design nové konzole Ataribox.   celý článek

Total War: Rome 2
Odnož série Total War se bude soustředit na menší vojenské konflikty

Pod značkou Total War Saga budou vydávány odnože klasických velikých dílů série Total War, které se budou soustředit na lokální a krátké historické události.  celý článek

DmC: Devil May Cry
Spousta akce za málo peněz. Nový Humble Bundle má DmC a Resident Evila

Oblíbený obchod Humble Bundle nabízí s obrovskou slevou skvělé akční hry od firmy Capcom. Doplňte si sbírku o hry ze série Resident Evil, Dead Rising nebo...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.