Dokáže vytvořit nejtěžší herní úroveň? Věnoval jí přes 650 hodin

  • 0
Francis Travis usiluje o autorství nejobtížnějšího levelu pro titul Mario Maker. Vytvořil kvůli tomu úroveň tak náročnou, že se mu ji již přes 150 hodin nedaří dohrát „na jeden zátah“.

Individuální sekce má ozkoušené, bez čistého průchodu mu však hra neumožňuje sdílení projektu. Brání tím systém před levely, kterými nelze projít.

Snaha o vytvoření nejtěžší úrovně tak Francise Traverse stála již přes 650 hodin, během kterých ji vytváří a testuje.

Fanoušek však připouští, že obtížnost úrovně nelze objektivně otestovat. Počet smrtí je totiž v některých levelech zkreslený medializací. Větší popularita pak znamená i více neúspěšných pokusů.

Travers navíc s prací začínal jako občasný hráč Maria bez jakýchkoliv výjimečných dovedností. Pokročilé triky se tak učí během hraní, fandové série ale jeho projekt označují za šílenství.

„Nerozvážně jsem nezačal menšími kroky, a strávil tak téměř 70 dní a 500 hodin vytvářením revoluční úrovně, která měla naznačit nevyužitý potenciál (pohybujících se bomb) Bob-Ombs. Hlavní bylo umožnit doposud neviděné (pohybové) triky,“ řekl Travers pro server Kotaku. A od té doby se pokouší svůj vlastní výtvor dohrát.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

„Rozhodně to lze, dokázal jsem úspěšně provést každý trik. Jen to nebylo v jednom průchodu,“ tvrdí Travers.

Své zkušenosti s tvorbou úrovně navíc streamuje na serveru Twitch a někteří z fanoušků již začali vytvářet vlastní kopie levelu, aby ho mohli začít trénovat. Na základě toho pak poukázali na koncepční problémy návrhu.

Travers však svůj projekt hodlá dokončit za každou cenu. „Odevzdal jsem se tomu, na jak dlouho to jen půjde,“ tvrdí. Jeho hlavním cílem je tedy splnění podmínek pro nahrání úrovně do oficiální databáze. A tak ji musí hrát neustále dokola, dokud se mu ji nepodaří projít.


Témata: Level, Twitch.tv, práce, Smrt