Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

MDK2 - 2. část návodu

  12:00aktualizováno  22. prosince 9:36
Vítejte u druhé části kompletního návodu na jednu z nejhumornějších her svého žánru - MDK2. Tentokrát si projdeme druhou polovinu úrovní a vše zakončíme velkolepým finále, kterým není nic jiného než boj proti závěrečnému padouchovi. A abyste nebyli o nic ochuzeni, zabijeme jej rovnou natřikrát...

Level 6 - Dr. Hawkins
Tento level obsahuje jeden nový a dost podstatný druh hádanek - bomby a jejich deaktivace. Jděte chodbou a sejděte se s BFB. Řekne vám, že si pro vás připravil pár překvapení. To se na to podíváme. Vejděte do místnosti a uvidíte to - zmatená změt trubek a kabelů. Uprostřed je generátor, na kterém bliká jedno světýlko růžově a ostatní modře. To růžové světýlko indikuje, které z tlačítek máte zmáčknout. Když jsou všechny vypnuty, vypne se i bomba. A teď který je který. 1 - Na krátké traverze tyčící ze zdi nahoře. 2 - Prostředek zahnuté trubky nejblíže generátoru. 3 - Hořejšek trubky ohnuté přes traverzu. 4 - Na zemi u generátoru. Pořadí se na generátoru značí seshora dolů. POZOR! Pořadí nemusí být 1-4, ale čistě náhodné! Teď jak se dostat k jednotlivým tlačítkům: 1 - Jsou dva způsoby. Buď poměrně obtížný skok z traverzy pod trubkou na trubku napravo s „x“, nebo méně obtížný, ale riskantní skok z traverzy u zdi na nejbližší trubku, dále skok na ohnutou trubku, opatrné přeskočení tlačítka a skok na „x“. Každopádně na x-ku použijte žebřík, přeskočte na lem zdi s texturou traverzy a pak k traverze se spínačem. 2 - Buď to seshora (např. od jedničky), nebo stejným způsobem, jako jste se dostávali k x-ku. 3- viz. 1 (traverza u zdi - trubka - trubka se spínačem). 4 - To už snad zvládnete, ne? :-D Jděte do modrých dveří. Na můstku pobijte „velkohlavce“ a seberte Mr. Fizzy a bagetu. Pak jděte do dveří se schodištěm zeleným. Tam přeskákejte přes plošinky a trubky, ale pozor! Za chvilinku se vám každá rozpadne pod nohama. Až přeskočíte na pevnou zem, objeví se BFB a informuje vás, že připravil další bombičku. Skočte na traverzu nalevo, podívejte se na generátor (za rohem) a stoupněte si na x. Žebříkem se dostaňte na plošinu s tlačítky. Teď jsou bomby v pořadí jako normální čtverec ABCD, přičemž A je vlevo, blíže k vám. Pro podívání se na generátor se nemusíte vracet víc než dvakrát. Pokračujte až k vaší oblíbené rostlince, která vás požádá o pomoc a hodí vám plutonium. Když ho vypijete, stane se z vás Hyde Hawkins, svalnatý drtič, pro kterého nebudou otravní gremlini žádným problémem. Můžete je zničit i atomovým toastrem, ale plutonia bude dost, až ho budete potřebovat. Po dialogu s kytkou se vám otevře cesta dál (napravo). Ta vás dovede k poměrně velké místnosti s BFB, bombou a limitem 7:00. Pořadí tlačítek je toto: 1 - Na horní plošině, nejdále od spirály. 2 - Na zvýšené „podlaze“ kolem zdi. 3 - Na horní plošině, napravo od spirály, ze které jste skákali. 4 - Na podlaze, nalevo od generátoru (pokud se koukáte k němu, na straně se shlukem kabelů). 5 - Na horní plošině, nalevo od spirály, ze které jste skákali. 6 - Na podlaze, napravo od generátoru. Jak se k nim dostanete? 1, 3, 5 - U generátoru je x, které vás dostane na spirálu. Po ní vylezete až na konec a můžete skočit na tu plošinu. 2 - Pokud jste k tlačítku čelem, směrem vlevo od něj je x, šup na žebřík a šup na knoflík! Po deaktivaci bomby se vám otevřou dveře a objeví se dost nepřátel. Rychle utečte dolů a do nově otevřené chodby. Za ní vás čeká posl. bomba. Je to jednoduché-pořadí: 1 - V zadním levém rohu místnosti. 2 - Vedle tlačítka č.3. 3 - Nejvíce vpravo, v zadní části místnosti. 4 - Vlevo nejblíže generátoru. 5 - Přibližně uprostřed, nejdále od vás. 6 - Nejvíce vpravo, blíž generátoru. 7 - Na vnitřní stěně místnosti, blíže generátoru, použijte atom. toaster. 8 - Přibližně uprostřed, blíže generátoru. Jakmile je bomba vypnuta, rychle vběhněte do výtahu napravo! Teď už zničíte pana BFB nadobro. Hned na začátku si ovšem BFB aktivuje štít. Jelikož tu nemáte žádné lasery, musíte si poradit sami. Tedy částečně, pomůže vám Hyde Hawkins. Skočte na druhou stranu k vysoké hromadě beden, sahající až ke stropu. Vypijte plutonium (pokud nemáte, najdete vždy jedno mezi bednami dole) a vylezte po zadní straně této „věže“ až nahoru. Jakmile se BFB přiblíží, skočte na něj. Pokud se vám to podaří, Hyde ho pořádně vypráská a oslabí tak štít. Tento postup opakujte třikrát. Jakmile je štít zničen, BFB začne útočit s děsivou frekvencí. Nezalekněte se, zůstaňte v pohybu a vystřílejte do něj za pomoci toastru bagety. Pak už ho stačí dodělat několika krajíci nukleárně opečeného toastovacího chleba a je to! BFB už vám bombičky připravovat nebude!

Level 7 - Kurt
V kůži Kurta se ocitáme na domovském světě vetřelců, Swizzle Firmě. Bohužel, nejsme přivítáni zrovna vroucně! Co s tím, hezky jim to vrátíme… Dostanete příkaz „run“, utíkejte tedy přímo za nosem za použití padáku, protože Shwangova loď začne ničit ten mostík, na kterém stojíte. Jděte doprava, vyhněte se lodi, která na vás vybafne z boku a skočte ke dveřím. Jste v bezpečí (částečně)! Chodba vás zavede do místnosti. Udělejte malý krok ze dveří a zničte dvě autom. věže po stranách. Pak na dálku eliminujte vše co jde (hlavně ty „kuželohlavce“), ale pozor, gremlini a grunti se zelenenou helmou se doplňují. Rychle se postavte na železný čtverec pod „komínem“, ze kterého vypadávají padouši. Střelte do míče v trubce s párou napravo. Pak běžte pod tu prostřední a střelte do míče v ní. Až zapnete „klimatizaci“, nechte se vynést do chodby a střelte do míče tam. Potom zase dolů a ten míč úplně nalevo. Teď vyleťte zas do té chodby a nechte se vynést dalším větrákem do místnosti, kde uvidíte před sebou míč za mříží. V levé části místnosti střelte do míče a pak seberte granáty v pravé straně místnosti. Pak zničte granátem jednu ze skleněných bublin a skočte dolů. Budou vás tam otravovat autom. věže, na konci seberte sniper mortar. Až vyletíte nahoru, čeká vás tam překvapení v podobě dvou gruntů. Teď střelte mortar tam, kde je druhý míč, ale nemohli jste ho střelit, kvůli bublině. Mortar ji zničí. Skočte zase dolů a poberte pár „bouncy sniper shell“. Nahoře budou samozřejmě dva grunti. Teď se podívejte na míč za mříží, nad ním je velké tlačítko, to musíte strefit bouncy sniper shellem. Postavte se na menší tlačítko naproti tamtomu (v místnosti, kde jste). Až bude míč zasažen, jděte dolů a pokračujte nově otevřenou chodbou. Pokud vám došli mortary nebo bouncy shelly, mohli jste je najít dole. Chodby a větráky vás přemístí až k delší svažující se chodbě s dveřmi. Až vylezete ven, najdete tam zdraví a Swangovu loď čekající na vás. Rychle skočte a dovznášejte se na plošinu před vámi. Běžte napravo a na konci mostu sleťte na plošinu nalevo pod vámi a pak ke dveřím napravo. Jste zase na moment v bezpečí. Za dlouhou chodbou najdete další větší místnost. Nejdřív zabijte tři grunty. Poté zničte vždy sklo pod ventilem a pak strefte odráživý míč (jde to nejlépe, když dosáhnou horní úrovně a zpomalí). Každý míč zapne větrák pod ventilem. Cesta dál vede ventilem vzadu napravo. Pokud vás zajímají nějaké bonusy, najdete je v ostatních dvou ventilech - ovšem pozor na autom. věže a na neviditelné grunty, kteří se objeví po vašem dopadu. Vyleťte do místnosti s kuželohlavem, neviditelnými grunty a obrovskými míči a seberte sniper mortar. Prostřelte sklo u každého z nich, abyste se k němu dostali. Do první ho střelte sniperem, na druhý musíte použít sniper mortar. Když je strefíte, vypustí skákavý míč, který musíte zasáhnout. Pak jděte na nakloněnou rovinu a střelte do míče nad pravým obrem. Naběhne na vás asi pět gruntů a cesta na druhém konci místnosti bude volná. Čeká vás již obvyklá rutina - větráky, dveře, chodby… A poté Swang a jeho otravná kocábka. Utíkejte po plošině a až pod sebou uvidíte kulatou budovu s něčím svítícím na povrchu, doplachtěte tam. Seberte zdraví, laser chaingun a granát. Vlezte do teleportu a následně do dveří, vedle kterých se objevíte. Dostanete se do obrovské haly s tajemným objektem uprostřed a dole s větrákem. Když se dáte doprava, uvidíte ve sloupu míč. Když ho aktivujete, způsobí to více věcí: vyvolá nepřátele (kdesi), objeví se bonusy na plošině před vchodem a nakonec aktivujete zásobník energie. Když jsou všechny zapnuté, otevře se vám cesta dál. Teď k těm nepřátelům: 1) gremlini - rutina, 2) grunti - pohoda, dole jsou neviditelní - vyleťte na mezipatro větráku a sejměte je sniperem, 3) koule - jde to - sniper, sniper… a uhýbat! 4) piloti - tuhé! Hned si zapněte cloak a laser chaingun a strafujte! 5) další koule, opět pouze ostřelovat a uhýbat, 6) parta kuželohlavců - hoďte mezi ně black hole grenade a utečte, 7) tlusťoši - ne jednoduché - zapněte si s-shield a skočte dolů - tím je přivoláte. Pak už jen uhýbejte a palte vším, co máte(sniper grenade, mortar)…Po jejich pobití se otevře dole cesta dál, párkrát spadněte a pak se nechte vynést do prostorné haly. Zabte grunty a střelte „hopík“. Zapne se větrák naproti dveřím a vy si budete moci vzít zdraví a laser chaingun na trubkách, zabít další dva grunty, střelit míč a zase vlézt do větráku. Nahoře jsou dva neviditelní grunti, nad nimi další dva a pak jsou tam dva další a dva super-gremlini. No a nahoře, po velmi dlouhé chodbě, se vám naskytne nádherný pohled, jak z Hvězdných válek. Užijte si ho rychle, Shwang čeká… Až se dostanete na kruhovou plošinu, loď se objeví. Cílem je strefit všechny míče na ní. Budou vám v tom bránit její ničivé střely a občas gremlini nebo grunti, kteří se obnovují. Doporučuji nahodit super chaingun, cloak, prostě co máte, a „nemazat se s nima!“ Ve dvou kupolích po straně jsou bonusy a zdraví! Souboj, ač se nezdá, je možná nejjednodušší ze všech deseti. Mějte prostě pořád s-shield, hýbejte se, nepřátele bleskově pobíjejte a je to, jakmile jsou všechny míče sestřeleny, loď havaruje a…

Level 8 - Max
Rychle zastřelte kuželohlavce, otočte se, vemte uzi a utíkejte zase původním směrem. Zahněte až na křižovatce typu T, a to doleva. Tam najdete místnost se zbraněmi, které se regenerují. Mezitím vám tam ovšem vysadí další pohyblivé terče. Probijte se skrz ně, střílejte na průběžně nalétávající manty a jděte doprava. Na konci ulice je bedna se zbraní. Pak se otočte a dejte se hned doleva, na nejbližší křižovatce zase doleva až uvidíte díru ve zdi ucpanou bednami. Zničte je, seberte zbraně a rozstřelte mříž. Za ní je místnost s AA battery a tlusťochy (musíte jich zabít šest). Chvilku se s nimi kočkujte, dokud se vám neodkryje tunel napravo. Na jeho konci je car battery a dveře. Seberte baterii, vstupte do dveří a spustí se alarm. Zničte obě dvě věže, oba alarmy a nakonec čtyři světla na zdi. V další místnosti zabijte gremliny, kteří se stejně budou doplňovat, a pak zničte přístroj uprostřed stropu. Pokračujte nově otevřenou chodbou k ústí rozlehlé místnosti. Pokud potřebujete zdraví, vezměte baterii. Oběhněte celý můstek a poberte zbraně. Po cestě sledujte, kam který drobný výtah jede. Nejdřív se musíte dostat na modrý okruh pod centrálními displeji. U něj staví tři výtahy s charakteristickou barvou - tmavě modrý, červený a zelený. Každý z nich jede k upevnění jedné ze tří trubek hlavního počítače. Musíte je všechny zničit, aby počítač spadnul a otevřel vám tak cestu dolů. Jednou jízdou jdou se všemi zbraněmi v rukou zlikvidovat dvoje zakončení trubek. Pokud spadnete, může se vám dole hodit autobaterie. Pak skočte na plošinu dole v dlouhém tunelu. Ztrátu zdraví vykompenzujte přivlastněním AA battery. Teď přelezte na tyče se světly na koncích a zjistíte, že jste spadli na trubku. Šup do ní! Teď ještě drobný detail, celou tu dobu vás mohli otravovat létavci. Jelikož jsou ovšem jejich střely pomalé a nepřesné, není problém se jim pouhým pohybem vyhnout. Teď zpět k trubce. Po chvilce cesty se začne prudce svažovat. V tento moment nahoďte čtyři gatling guny a hup dolů. Tam vás čeká generátor gremlinů a tři stíhačky na suchu. Musíte je zničit. Po jejich destrukci přiletí přes silové pole další, která vám otevře své útroby a možnost pobít skupinu gremlinů. Když jsou všichni mrtví, bez ostychu naskočte do lodi. Projděte to kolem zdi do kokpitu a šlápněte na tačítko. Loď se otočí a prostřelí dveře - cesta dál je volná! No a za nimi je něco tak velkééého!!! To není místnost, ani hala, to je… jedno :-). Berte baterii a atomic jetpack. Tento atomový jetpack má oproti normálnímu tu výhodu, že se sám regeneruje. Věřte mi, že toho využijete. Než začneme, malá rada: dostanete se výš, pokud pouze podržíte tlačítko pro jetpack než pro jetpack a pro pohyb najednou. Je lepší vyletět kam můžete a pak se nasměrovat. No a teď… vyletíte na výčnělek přímo před vámi. Poté se vyvznášejte napravo k naváděným raketám. Pak stále napravo k plynovému vývodu (pozor na zelený plyn!). Od něj na výčnělek s paprskometem (raygun). Teď musíte doletět ke skupině plynovýfuků a výčnělků. Po nich se postupně dostanete až pod anténu. Doleťte si na plošinu na jejím konci a po cestě nezapomeňte na AA battery. Na plošině je další. Berte ji a zničte naváděnými raketami všechny koule poblíž. Teď se otočte k centrální stavbě. Po vaší pravé straně je anténa, na kterou teď leťte. Obleťte celou budovu, dokud nedoletíte k plošině, ze které uvidíte ze zdi vyjíždějící čtvercovou plošinku. Možná jich uvidíte víc, ale vy potřebujete tu nejnižší. Na tu dolétněte, rychle se od ní odražte a skočte na tu hned vedle. Jakmile budete nad ní dostatečně vysoko a budete si jisti, že se na ní dostanete kdykoli, hru si uložte! Teď už létejte vždy doprava, dokud se nedostanete k výčnělku - ha, konečně pevná zem! Teď se dostáváme k poslední pasáži. Musíte doletět na plošinu na konci antény a rychle z ní na dlaší, protože tato se začne sklápět. Každá další, na které přistanete, udělá totéž, čili neztrácejte čas. Obleťte celou budovu tímto způsobem, dokud nejsou všechny antény dole. Teď se dají do pohybu vylézající plošinky. Vyleťte po nich až na lampičkovitou plošinu. Od ní už se snadno dostanete do tunelu u spojovacího bodu „kabelů“. V další obří hale je vaším úkolem zničit sloupy s energií, přistát na nich, létat z jednoho na druhý až na druhou symetrickou stranu. Budou vás otravovat rozliční létající nepřátelé, takže jednejte rychle! Doporučuji vám dělat to „cik-cak“ - z jedné strany na druhou. Na konci místnosti je další tunel a za ním Shwang na kolečkovém křesle… Ano, je to tak, ale je stále nebezpečný. Na jeho eliminaci máte nyní jen tři minuty, protože, pak se odpálí raketa k zemi. Souboj lze v zásadě řešit dvěma způsoby. Ten první je, že budete poletovat a neustále to do něj budete hustit vším, co máte, a to BEZ přestávky! Nebo budete chytří a využijete prostředí… Dám vám pouze malou radu - co takhle přistát v pravý čas a když je Shwangem na správném místě, na jednom ze tří tlačítek na zakončení protáhlých tyčí. Pokud je tam, kde ho chcete, dostane co proto… A ještě můžete zničit žluté nádrže u zdi, pokud je Shwang nablízku. Jakmile je poražen i tentokrát, je tu už naposled, věřte mi, takže čaau!!!

Level 9 - Dr. Hawkins
Než se pustíme do víru puzzlů a hádanek (mno, a taky občas otoustovaných gremlinů :-)), čeká vás mezihra, ne nepodobná těm za Maxe, ale těžší. Musíte řídit celou stanici, Jima Dandyho hyperprostorem - a opět se vyhýbat asteroidům. Jelikož už to není žádné malé „prdítko“, dá vám ovládání zabrat. To zejména vzhledem ke zpožďování reakce na vaše povely, takže pozor, vaše úhybné manévry už nebudou tak pružné. Novým prvkem jsou pulzující světýlka, která vás teleportují na náhodné místo na obrazovce. No jo, ale co když do cesty asteroidu… Přes svou obtížnost je mezihra krátká, a tak se za chvilku ocitáte na Swizzle Firmě. V tomto levelu bude vaším úkolem složit zařízení na přenos k paláci císaře Balooby. Na začátku se otočte a vstupte do modře nasvíceného teleportu. Projděte chodbou k dalšímu. Po přenosu vezměte bagetu a přejděte přes můstek. Váš klidný přechod může narušit robotický létavec, takže je na vás, jestli se mu vyhnete nebo ho atomově opečete. Za mostem je teleport, který vás hodí hned vedle bagetek. Trochu popojděte a zničte dva generátory gremlinů mezi sloupy i s jejich výtvory. Navolte bagety a použijte je na létající koule, které by vám potom dělaly zbytečné problémy. Když je po nich, vemte do ruky žebřík a použijte ho na černém čtverci. Vylezete tak na plošinu. Tímto způsobem se musíte dostat až nahoru k teleportu. Než tam ovšem vejdete, doporučuji malou zastávku v šedých kosodélníkových dveřích napravo, je tam pár Mr. Fizzy. Teleport vás zavede do místnosti se třemi tlačítky na zemi, skleněným válcem uprostřed a zvláštní stěnou naproti. Ta stěna jsou ve skutečnosti čtyři chodby nad sebou. Na začátku horem prochází kuželohlav. Vidíte, že v části podlahy té chodby je oddělená plošinka. No a účelem je šlapat na desky tak, aby se propadl až dolů a byl rozemlet, čímž doplní sliz ve skleněném válci. Pokud ovšem dojde na druhou stranu, objeví se dole v rohu gremlin, kterého musíte zabít, abyste mohli pokračovat. Je to jednoduché - nejdříve šlápněte na tu destičku nalevo, pak rychle přeběhněte na tu napravo, počkejte až se „odrazí“ od zdi a šlápněte na tu poslední. Až propadne, hned z ní zase slezte. Temto postup opakujte třikrát a otevřou se vám dveře naproti. Vstupte bez ostychu do teleportu za nimi. Zničte generátor a gremliny a stoupněte si na tlačítko na podlaze, čímž si otevřete cestu dál. Ocitnete se na kruhové plošině s blikajícími světýlky uprostřed. Bohužel jste ovšem obklopeni nepřáteli, které musíte všechny pobít, abyste měli klid - klidně použijte bagetky. A teď ta hádanka. Na okrajích plošiny jsou celkem tři velká tlačítka. Když si na jedno z nich stoupnete, červené světýlko uprostřed se zastaví. Vy potřebujete, aby se zastavilo na modré „ledce“. Doporučuji skákat, skákat. Toto proveďte u všech tří tlačítek a silové pole u teleportu zmizí. Skočte na obíhající plošinku a přestupte na tu s teleportem, ale hlavně, Positronic Doohickey - 1. část přístroje. Teleportujte se na začátek a jděte do chodby vycházející z této místnosti nalevo. Po dvou dveřích se dostanete do místnosti s kuželohlavy a gremliny. Pobijte gremliny a vejděte do dalších dveří. Hned na první křižovatce se dejte doprava. Potom se dejte první cestou doleva, dokud nedojdete ke křižovatce s panelem, na který šlápněte. Otočte se doprava a jděte stále dopředu tímto směrem. Podejděte pod třemi elektrickými překážkami a za roh, kde je Mr. Fizzy. Stále touto cestou se dostanete na T-křižovatku a dejte se doleva.Příští zatáčkou zahněte doprava přes el. závoru až na konec koridoru. Jděte touto cestou přes další tři závory. Pak jděte odbočkou s unikající párou, které se samozřejmě musíte vyhnout. Další cesta vás zavede za kuželohlavem - doleva. Teď už jen zkratkovitě: přes dlouhou chodbu, pak doleva, vyhnout se unikající páře, jít zase za kuželohlavem doprava a podejít několik závor. Pak doleva, přes páru a pak doprava. Jděte dál až na odbočku na otevřené prostranství s gremliny, které jste viděli přes mříž, než jste vstoupili do bludiště. Zničte generátor, nezapomeňte palatial locator a vstupte do teleportu. Jsme opět zpátky v počáteční lokaci. Tentokrát se vydejte přímo vpřed na vyvýšenou rampu. Než vejdete do dveří, poberte Mr. Fizzy, bagetku a pumernickel. Za několika dveřmi je chodba s podlahou ze silového pole. Přechod ovšem není tak jednoduchý, jelikož celým polem probíhá prázdý článek. Abyste se mu vyhnuli, musíte buď zuřivě skákat, nebo se schovat do malých zákoutí po stranách. V další místnosti vás čeká mačkání tlačítek na podlaze. Musíte vždy zmáčknout to správné, protože jinak dostanete ránu a budete muset začít od prvního. Správná tlačítka v jednotlivých řadách jsou tato: levé uprostřed, druhé zprava, levé. Pak vás čeká malinko tužší verze skákání přes silové pole. Tentokrát jsou mezery dvě a navíc širší. Musíte počkat, až obě projdou a pak HNED běžet a zalézt do mezírky. Proběhněte rychle dál kolem příšerek a dostanete se do poslední místnosti s laserovým mostem. Pozor - ze začátku se nic neděje, ale jakmile se dostanete ke třetí mezírce, spustí se obrovská mezera. Pak si počkejte a rychle proběhněte k dalšímu zákoutí. Pak ještě jednou a je to za vámi. Za několika dveřmi je místnost s polem tlačítek a pár potvor - toho létavce zničte hned, ostaní se budou obnovovat. Přeběhněte mezi tlačítky na můstek. Za ním je žluté tlačítko. Zatím na něj nestoupejte. Podívejte se na destičky nahoře a skočte na tlačítko. Na červených destičkách se zobrazí, co máte zmáčknout. Pokud šlápnete na špatné, musíte se vrátit a restartovat puzzle. Doporučuji si hru „quicksavnout“ vždy, když šlápnete na ten dobrý. No po úspěšném zatlačení všech tlačítek se vám otevře teleport a dimensional destabiliser. Jste zpátky v místnosti s budkou. Ovšem v budce samotné vám oxidují tři otravové. Jak s nimi ven? Vždy, když se otevřou dveře, hoďte jim tam pomocí toastru pupmernickel. Každý odpálí jednoho ven. Když jsou všichni tři pryč, je po levelu. Ano, správně, žádný boss tu není…

Level 10
Jistě jste si všimli, že si můžete vybrat hrdinu. Hlavního bosse, císaře Zizzy Baloobu, si tak můžete užít za všechny tři postavy. Způsob jeho porážky je stejný u všech postav. Odlišnosti budou popsány individuálně. Nejdřív vždy poberte všechny bonusy a pak se do něj pusťte. Když klesne Zizzymu zdraví na nulu, otevře své útroby a vtáhne vás dovnitř. Tam mu musíte zničit všechny orgány (srdce, ledviny, plíce, oči a mozek), přičemž vám v tom budou bránit malé létající zrůdičky, kterým se můžete pouze vyhnout. Pokud máte málo zdraví, opusťte vnitřek skokem do černého otvoru uprostřed. Zizzy vás ale tak nebo tak po chvíli vyvrhne, takže vevnitř neotálejte. A jaké zbraně velký imperátor používá? 1) Energetické paprsky trojzubce - vyhnete se jim tak, že se zastavíte, uhnete, zastavíte, uhnete… Zizzy je dost přesný, takže klasické „zůstaňte v pohybu“ zde neplatí. 2) Lomené plameny. Zizzy praští holí do země, čímž nejdřív vyvolá ohnivou vlnu na podlaze. Ta vám nic neudělá, ale paprsky ohně, které vás potom začnou honit po místnosti, ano. Vyhnete se ji jednoduše tak, že nebudete ve vzduchu. Za Kurta a Maxe není problém, za doktora holt musíte skákat hlava nehlava. 3) Úder ocasem. Pokud se dostanete příliš blízko Zizzymu, praští vás ocasem. No tak se k němu prostě moc nepřibližujte a je to. 4) Modré energetické desky. Zizzy na vás pomocí svého trojzubce začne vysílat „tabule“ energie. Jsou pomalé, takže se jim dá v pohodě vyhnout. Skrz ně se dá i střílet, takže dejte panu císaři najevo, že se mu za jeho destičky pomstíte… 5) Zmámení. Zvláštní nebezpečná zbraň. Zizzy se k vám přiblíží, začne dělat pitomé obličeje a třepat prstíky. Pokud se neotočíte a neutečete před jeho stupidním výrazem, budete omámeni. To se projevuje tak, že vám začne obrazovka jiskřit a rotovat. Takhle se nehraje zrovna nejlépe, ale můžete stále zuřivě střílet. Způsob obrany je jasný.

Kurt
Běžte napravo, vyleťte na úroveň mříže, rozstřelte ji a vleťte dovnitř. Poberte bonusy a zničte v chodbě autom. věže a grunta. Za rohem je zdraví, grunt a dvě věže. Ty likvidujte zásadně zpoza rohu!!! Za dalším rohem najdete další zdraví, pár věží a kupu gruntů. Opatrně vykoukněte, zničte nejdřív věže a pak rozstřílejte grunty. Nevadí, že se nestrefíte do hlavy. Stačí, když nebude otravovat, dodělat ho můžete potom. V pokračování chodby vás možná překvapí halda věží, brousící si na vás zuby. Rychle se schovejte za roh, počkejte si na grunta a pak věže jednu po druhé zlikvidujte. Za chvilku se dostanete do ústí rozlehlé haly. Před tím, než spadnete dolů, zabte tlusťocha jednou ranou do oka na pásku, poté jakékoli otravné létavce, až pak vylezte ven. Čekají vás ještě dva tlusťoši na druhém konci místnosti. Až je všechny odpravíte, vezměte cloak u vlezu sem, homing sniper shell na druhé straně místnosti a nahoře super chaingun. Pak jděte do těch masivních dveří. Projděte chodbami a u začátku další místnosti nezapomeňte granát nalevo. Místnost je dlouhá, ale bez nepřátel. Po krátkém koridoru se dostanete do místnosti s fontánkou. Utíkejte k mírně se točícím schodům. Vyskočte na černý čtverec pro profesora a dál na plošinu. Za dveřmi je chodba se dvěma neviditelnými grunty. A za dveřmi vás už čeká zbytek party. Vezměte všechny bonusy v místnosti a dejte se do toho. Až budete vevnitř, zničte srdce a ledviny. Pak přepněte na s-mód a hoďte sniper mortarem minu do každé plíce. Když je po nich, vyleťte až úplně nahoru k výklenku s očima. Ty zničte, ale pozor, začnou se chovat jako normální kule-nepřátelé, takže s nimi podle toho naložte. Teď už zbývá jen mozek. Míčky, které kolem něho obíhají, můžete zničit klidně super chaingunem a pak už zbývá je mozek sám. Rozstřílejte ho na cucky a tenhle zatraceně těžkej podnik je za vámi.

Max
Cesta za Maxe je jednoduchá a velmi přímá, jako on sám. Jděte rovnou hlavní branou, berte zbraně a vstupte do dveří. Dojděte na druhý konec místnosti, poberte co můžete a otočte se, čeká vás řežba. Objeví se dva gremlini, které musíte zabít. Po nich další dva. Pak 4x dvojice tlusťochů. Až poté se dveře otevřou. Seberte zdraví, pokud potřebujete, a jděte chodbami a dveřmi až do místnosti s fontánou. Zase ke schodům, jako za Kurta a skočte na plošinu. Jediný rozdíl je, že na konci modré chodby jsou dva tlusťoši místo gruntů. Po vstupu do haly nezapomeňte na atomic jetpack, hrálo by se vám bez něj těžko. No a rozdíly? Nic moc, jen nemusíte vevnitř střílet nějaké míčky, koule nebo používat sniper mortar. Ale orgány se regenerují! Dostaňte se pomocí jetpacku do výklenku nahoře, zničte oči a mozek je volný. Vem si ho, pejsku!!!

Dr. Hawkins
U zdi je černý čtverec, na kterém použijte žebřík. Po malých výčnělcích se dostanete až na hradby. Proběhněte úzkým koridorem mezi zdmi až na menší otevřený prostor. Jsou tam dva nepřátelé a Mr. Fizzy. V pokračování chodby jsou dva skřeti trpící nadýmáním a Mr. Fizzy. Dále v chodbě naleznete létavce, bagety a pumpernickel. Za velkými dveřmi do velké místnosti použijte klasicky žebřík nalevo od vchodu. Vstupte do modrých dveří, zabijte koule u dalších za rohem a nakonec se přidejte ke Kurtovi a Maxovi v boji proti Zizzymu! Abyste mu srazili zdraví, používejte bagety, které se stejně objevují mezi sloupy. Nezapomeňte si také vzít „leaf blower“ ze 3. levelu. Vevnitř je to už trochu rozdíl oproti ostatním. Předně, všechny orgány až na mozek můžete zničit jako Hyde Hawkins. Vevnitř je plutonium, takže problém je vyřešen. K horním orgánům se dostanete tak, že skočíte na bublinu, která vyvěrá s prostředního černého otvoru. Když je po ledvinách, oči spadnou dolů a vy je musíte umístit do otvorů po stranách. Pokud by se jim nechtělo, použijte leaf blower. Když jsou na svých místech, nechte se bublinou vynést až nahoru k cévám (nebo co to je?). Počkejte si, až se proměníte zpět v normálního doktora, a mozek uškvařte ve jménu vědy atomovými toasty. Dobrá práce doktore!

Autor:




Nejčtenější

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

League of Legends
Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

Wolfenstein II: The New Colossus
Wolfenstein 2: střílet nácky je lepší se zbraní v každé ruce

Koncem října se vrátí bijec nacistů B.J. Blazkowicz, aby dokončil rozdělanou práci z New Order, na nějž hra navazuje. Pár věcí se změní.  celý článek

DuckTales (NES)
James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

Další z rubriky

League of Legends
Slavný fotbalista vyhrál soud s autory League of Legends

Slavný nizozemský fotbalista Edgar Davids uspěl s žalobou proti provozovatelům hry League of Legends. Jedna z postav se totiž notně inspirovala jeho vzhledem.   celý článek

Uncharted: The Lost Legacy
RECENZE: Uncharted Lost Legacy je dámská jízda ve velkém stylu

Voda je mokrá, drogy špatné a Uncharted je jednou z nejlepších her vůbec. Nic se na tom nemění ani v novém přídavku Lost Legacy, kde ikonického Nathana Drakea...  celý článek

Ukázka ze hry Fapic
Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.