PlayStation VR

PlayStation VR | foto: BW

Mediální zájem o virtuální realitu od Sony převálcoval konkurenci

  • 2
O přilbě PlayStation VR vzniklo více článků než o konkurenčních helmách HTC Vive a Oculus Rift dohromady. Svědčí to prý o mediálních schopnostech výrobců.

„Sony má mnohem lépe zvládnuté PR, obzvláště v oblasti technologií a her. A na výsledcích se to projevuje. Mediální pokrytí bylo dvakrát lepší než u Oculusu, o kterém novináři informovali více než o HTC Vive,“ píše Thomas Bidaux z analytické společnosti Ico Partners.

Oculus Rift se přitom na trhu objevil jako první. Síla PlayStation VR však spočívá v lepším pokrytí článků, které nejsou v angličtině. Vůbec největší náskok má v Itálii, kde mediální pokrytí přístroje od Sony bylo o 249 % větší.

Analýza porovnávala články v období okolo vydání jednotlivých přístrojů. Ale o PlayStation VR se psalo ještě více během ohlášení finální ceny.

V Bonuswebu jsme virtuální realitu od Sony měli možnost vyzkoušet v rámci akce pro novináře. Naše pocity byly smíšené. Část redakce byla nadšená, část odcházela s rozpaky (čtěte dojmy).

Mediální pokrytí okolo vydání jednotlivých přilb pro virtuální realitu