Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Porovnání grafiky na PC, starých a nových konzolích v Metal Gear Solid V

  14:33aktualizováno  14:33
Podívejte se, jak vypadá připravovaná akce Metal Gear Solid V: The Phantom Pain na PC, Xboxu One, PlayStation 4, Xboxu 360 a PlayStation 3.

Metal Gear Solid V | foto: Konami

Na PC hra poběží v rozlišení až 3 840 × 2 160 (4K) při šedesáti snímcích za sekundu (fps), na PlayStation 4 v 1080p/60fps, na Xboxu One v 900p/60fps a na PlayStation 3 a Xboxu 360 v 720p/30fps. Obrázky zveřejnil na svých stránkách vydavatel hry, společnost Konami.

PC vs. PlayStation 4

PC

PC

PlayStation 4

PlayStation 4

PlayStation 3 vs. PlayStation 4

PlayStation 3

PlayStation 3

PlayStation 4

PlayStation 4

Xbox 360 vs. Xbox One

Xbox 360

Xbox 360

Xbox One

Xbox One

PlayStation 3 vs. PlayStation 4

PlayStation 3

PlayStation 3

PlayStation 4

PlayStation 4

PC vs. PlayStation 4

PC

PC

PlayStation 4

PlayStation 4

Xbox 360 vs. Xbox One

Xbox 360

Xbox 360

Xbox One

Xbox One

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain vychází 1. září.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.