Už na začátku června se objevily zprávy, že francouzský koncern Vivendi chce prodat svůj 60% podíl v největší herní vydavatelské společnosti Activision Blizzard. Od té doby se spekuluje o možných kupcích. Padají jména jako mediální moloch Time Warner či výrobce především v Asii oblíbených Free2Play titulů, společnost Tencent.
Nejprestižnějším zájemcem by ale mohl být softwarový gigant Microsoft, který už se řadu let angažuje i v herním průmyslu se svou konzolí Xbox. Navíc jsou hráči důležitými zákazníky Microsoftu i z hlediska nákupu klasických PC, protože používají operační systém Windows.
Microsoft by tak Activision Blizzard mohl dobře zakomponovat do své herní divize. Celá společnost má momentálně hodnotu 13,2 miliardy dolarů. Vezmeme-li v potaz, že Microsoft utratil za mnohem menší a méně výdělečnou firmu Skype 8,5 miliardy dolarů, nejeví se jeden z největších prodejů v dějinách herní branže jako nereálný.
Activision Blizzard je navíc v zisku, především díky veleúspěšným titulům World of Warcraft a Call of Duty (Modern Warfare).