Microsoft, Sony a Sega před soudem

Microsoft, Sony a Sega před soudem
Immersion Corp. tvrdí, že jeho patentovaná senzorická technologie, která způsobuje otřesy herního ovladače v čase, kdy se na obrazovce něco zásadního děje (výbuchy apod.), byla společnostmi Microsoft a Sony porušena, neboť oba subjekty používají u svých videoherních platforem funkci feedback (nebo-li zpětné vazby). Shora uvedená kalifornská společnost se údajně původně snažila o dohodu s oběma herními firmami, ale nyní vidí řešení v podání žaloby u federálního soudu.
Podobným problémům se nevyhnula ani Sega, jíž pro změnu zažalovala firma Nike a to v souvislosti s reklamním klipem na hru NBA2K2, kde se objevují scény shodné s těmi, jež v roce 1996 využila Nike pro spot s M.Jordanem v hlavní roli, v němž rychlá akce přechází do efektního zpomalení (název pak hovoří za vše - "Frozen Moment"). Nike nyní argumentuje, že FMV sekvence z NBA2K2 "prakticky opakuje jimi použitý Frozen Moment, a to pouze s nepatrnými odchylkami".


Témata: Microsoft, Sony