Diskuze
Fanouškovská kombinace Pokémonů a Minecraftu musí skončit
Děkujeme za pochopení.
L80u55k71á66š 58N62a81v78a94r27a
Já vím, že Nintendo se snaží chránit své duševní vlastnictví, ale upřímně? Mělo by se jít s tímhle bodnout.
Neznám firmu, která by tak důkladně a důsledně likvidovala cokoliv, co vytvořili fanoušci a to dokonce i u projektů, které firmu Nintendo nijak nepoškozují, tvůrci si na tom nic nevydělávají a ještě je to na platformě, kde Nintendo NIKDY NIC NEVYDALO.
Je to k fanoušké tvorbě nejvíce nepřátelská videoherní společnost na světě, ale zdá se, že to nikomu nevadí a naopak, popularita Nintenda jen roste a bezmezných uctívačů jenom přibývá.
V tomto se mi velice líbí filozofie týmu Overwatch- ,,My jsme sice vytvořili postavy, ale nám už dávno nepatří. Patří těm, pro koho jsme to dělali, našim fanouškům. A na jaká dobrodružství se s našimi postavami vydají, jak si je upraví či do jakých situací a vztahů je postaví, to je jenom na nich. (...) Dělá nám obrovskou radost to, že jsme vytvořili něco, co lidé tak milují."
Já vím, jsem hloupý, starý romantik- ve světě her má jít především o business a Nintendo má jako soukromá společnost právo dělat si co chce. Já však hry vnímám jako něco víc, než jako nástroje pokleslé zábavy. Já je považuji za formu umění. A umění se může vyvíjet pouze tak, že někdo staví na základě prací minulých mistrů a zároveň jej posouvá někam dále. Nintendo se tak záměrně zbavuje nových nápadů a směrů, které jim osvědčená jména ani různé korporace nabídnout nemohou.
Podívejte se třeba na Fallout, Skyrim- bez fanouškovské tvorby nejsou ty hry ani poloviční. Co Counter-Strike, Team Fortress- excelentní hry, které by bez fanoušků nikdy nevznikly. Řeklo snad Valve, že nikdo nesmí šahat na jejich duševní vlastnictví? Ne, naopak ty lidi zaměstnali a vytvořili něco, co ovlivnilo vývoj celého průmyslu.
J87a75n 42P63r40o17k90o79p
Souhlasím s Vámi, ale ono to je díky japonskému trhu kde má zatím Nintendo velice dobré postavení a jejich mentalita je v tomto trochu nikde jinde. Stejné je to i se Sony.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...