Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pět minut z Mirror's Edge Catalyst. Unikátní hra se vrací

  14:30aktualizováno  14:30
První díl hry Mirror's Edge přinesl unikátní styl pohybu, který inspiroval řadu dalších titulů. Vývojáři pak pro pokračování slibují vzít ty nejlepší prvky a koncept nadále rozvíjet. Catalyst není druhým dílem, odehrává se však ve stejném světě a objeví se v něm i identická hlavní hrdinka.

Titul eliminuje možnost střílet a hra se tentokrát nedělí na úrovně. To ostatně dokládá i zveřejněné video s rozlehlým městem, ve kterém lze vběhnout do řady budov. Tvůrci navíc kladou větší důraz na příběh, který přiblíží hlavní hrdinku Faith.

Pro Mirror’s Edge je klíčový akrobatický styl pohyb známý jako parkour, díky kterému se mnohdy můžete vyhýbat nepřátelům a dopravit se na zdánlivě nedostupná místa. Pohyb oživují rozličná lana, žebříky a potrubí.

Vývojáři navíc lépe provázali pohyb a bojový systém hry. Zatímco v předchozím dílu bylo možné střílet, tentokrát jsou k dispozici pouze útoky pěstí a kopy. Při tom však lze využít rychlosti a energie získané pohybem, a souboje proto přirozeně splývají se zbytkem herní náplně.

Mirror’s Edge Catalyst
Mirror’s Edge Catalyst
Mirror's Edge Catalyst
Mirror's Edge Catalyst

Mirror’s Edge Catalyst

Hra kromě příběhové části zahrnuje závody s časem a řešení pohybových rébusů. Ve finální verzi navíc mají zcela chybět načítací obrazovky, a pohyb po světě proto má být zcela plynulý.

Mirrror’s Edge Catalyst vyjde 23. února 2016 pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Autor:




Nejčtenější

The Last Guardian
RECENZE: Vymodlený The Last Guardian dává vzpomenout na éru PlayStation 2

Po téměř dekádě vývoje vychází dlouho očekávaný titul od tvůrců kultovních her ICO a Shadow of the Colossus. The Last Guardian je na dnešní poměry zcela...  celý článek

Genital Jousting
Vyzkoušeli jsme jednu z nejúchylnějších her vůbec. Ukazuje start nové éry

Předpovědi z odborných kruhů se staly realitou. Vývojáři i analytici již několik let hovoří o nadcházející vlně her vytvářených ve snaze těžit z popularity...  celý článek

March of the Living
Pohled na život vývojáře: Nezaplacené účty a stálá obava o budoucnost

Mnoho lidí vnímá práci na videohrách jako ten nejlepší způsob obživy. Ve velkorozpočtovém vývoji je to však tvrdá dřina plná přesčasů a častého propouštění po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.