Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mission: Humanity - kulatá realtimovka

  12:00aktualizováno  14. září 7:35
Co už se tak dá vymyslet na konceptu RTS nového? To byste se divili - tak například kulaté mapy bez konce, kde se s tankem vydáte rovně za nosem a skončíte přesně na tom místě, kde jste vyšli. Jsou i další možnosti a tahle realtimovka vám některé z nich ukáže.
Mission: Humanity

Mission: Humanity se odehrává ve vzdálené budoucnosti. Ze Země už nezbyla ani hrouda a přeživší hrstka kolonistů se po bloudění vesmírem nakonec usadila na pusté planetě. Bohužel se ukáže, ze planeta leží ve sféře zájmu jakýchsi mimozemšťanů, kteří ji už mají zanesenou ve svých katastrálních mapách i ledaskde jinde a nemají prostě zájem, aby se na jejím povrchu roztahovali bůhvíjací kočovníci. Lidstvo už se ale své nové domoviny vzdát nechce, a tak začíná první ze série dlouhých a těžkých bitev nejen o zmíněnou planetu, ale rovnou o celý sluneční systém.

Ačkoliv na příběhu bychom jen stěží hledali něco výrazně originálního, vytváří aspoň dobré předpoklady pro to, aby se originální prvky mohly uplatnit přímo ve hře. Zatímco v jiných realtimových strategiích (já jsem vám ještě neřekla, že to bude RTS?) jsou vaše úkoly rozdělené do misí a nesměřují k nějakému globálnímu cíli, tady máte splnit jeden hlavní úkol: dobyt celý solární systém. To se sice v praxi skládá z bitek o jednotlivé planetky, ale zatímco v jiných hrách se už k dobytým územím nevracíte, tady je tomu jinak. Jakmile některá planeta spadne pod vaši vládu, přesunete se sice na další, ale všechny již ovládnuté musíte stále navštěvovat a kontrolovat, jestli na nich všechno běží tak, jak má. Z toho, že lze během misí přelétat z jednoho území na druhé, vyplývá i možnost útočení na několika místech (planetách) najednou.

Mission: Humanity

Druhým zajímavým prvkem jsou kulatá území - protože bojujete na planetách, nemají mapy žádný konec. Když se vydáte s vojákem na pochůzku a půjdete pořád rovně, dojdete (podle známého principu z cimrmanovského Dobytí severního pólu) zase na místo, odkud jste vyšli. Tytam jsou taktiky, kdy jste si v pravém dolním rohu mapy opevnili základnu a čekali, až vás seshora napadne nepřátelská armáda. Tady na vás může nepřítel vyrazit odkudkoliv bez ohledu na to, že to vypadá, jakoby měl přijít zleva mírně seshora (kde jste objevili jeho základnu). Není totiž žádným problémem přejít území pěkně druhou stranou a vynořit se "za" vaší základnou v místech, kde nestojí ani jedna ostřelovací věž a kde jste nějak zapomněli postavit ochranné zdi.

Kromě vyjmenovaných vlastností je o Mission: Humanity známo ještě to, že v něm budeme těžit rudu a nějaké další suroviny, že nabídne přes dvacet planet a sto typů jednotek (přičemž všechny budou ještě dál upgradeovatelné), že budete moci bojovat za obě (lidskou i mimozemskou) strany a že vydání se plánuje na říjen roku 2000. Poslední věta bude patřit autorům a vydavatelům - prvními je tým Techland a druhými Eon Production.

Autor:




Nejčtenější

DuckTales (NES)
James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

Arma 3 Laws of War
Přídavek do Army 3 umožní hrát za humanitárního pracovníka

Ve hrách zcela neobvyklý pohled na válečné peklo nabídne přídavek Laws of War pro Armu 3. Vyzkoušíte si v něm roli nestranného humanitárního pracovníka.   celý článek

Ukázka ze hry Fapic
Kvantita na úkor kvality, Steam praská pod náporem špatných her

Ani nově zavedený vstupní poplatek nedokáže zabránit vydávání stále většího množství špatných her. Jen za první týden tohoto měsíce jich vyšlo přes 200.  celý článek

Dota 2
Umělá inteligence porazila profíka v Dotě 2, ten další kolo vzdal

Bot vytvořený neziskovou organizací OpenAI, za níž stojí magnát Elon Musk, porazil na turnaji ve hře Dota 2 jednoho z nejlepších profesionálních hráčů.  celý článek

Destiny 2
VIDEO: Sci-fi Destiny 2 je nejhezčí na PC

Zatímco první díl střílečkové hry na hrdiny vyšel pouze na konzole, druhý se podívá i na počítače. A bude tam vypadat zdaleka nejlépe.  celý článek

Další z rubriky

Dota 2
Umělá inteligence porazila profíka v Dotě 2, ten další kolo vzdal

Bot vytvořený neziskovou organizací OpenAI, za níž stojí magnát Elon Musk, porazil na turnaji ve hře Dota 2 jednoho z nejlepších profesionálních hráčů.  celý článek

No Man’s Sky portal
Vezmou hráči konečně No Man’s Sky na milost? Chystá se obří patch

Chystaný patch pro kontroverzní vesmírný simulátor No Man’s Sky přidá do hry více příběhu a teleportační portály.  celý článek

Grimoire : Heralds of the Winged Exemplar
Dílo šílence, nebo génia? Přes 20 let vyvíjená hra je konečně hotová

Krokovací dungeon Grimoire: Heralds of the Winged Exemplar byl poprvé oznámen v roce 1997. Po více než dvaceti letech je konečně venku. Jeho přijetí je však...  celý článek

Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám
Jsem těhotná a partner mi zahnul. Přesto zůstávám

Jak se jiné ženy postavily k nevěře a co jim pomohlo.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.