Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Téměř třetina zisků z mobilních her plyne z jednoho procenta lidí

  13:42aktualizováno  13:42
Tituly s možností nakupovat herní výhody vydělávají na zlomku hráčů. Dvě třetiny z příjmů vytvoří deset procent lidí a třetinu z toho dokonce činí jen jedno procento uživatelů.

Ilustrační obrázek Baldur’s Gate

Vyplývá to z ankety, kterou provedla společnost Everyplay. Podle té ono jedno procento utratí za mobilní hry v průměru více než 50 dolarů za měsíc (přes tisíc korun), a vytvoří tím 29 procent z celkových příjmů dané mobilní hry. Průměrný uživatel oproti tomu utratí okolo 4,58 dolarů za měsíc, tedy necelých sto korun.

Ankety se účastnilo přes tři tisíce lidí, kteří nejčastěji nové tituly objevují na základě doporučení od známých, zpravidla rodiny či přátel, což upřednostňují před oficiálními žebříčky nejhranějších her, seznamy v médiích či autory populárních videí.

Ze závěrů studie také vyplývá, že návrh titulů vývojáři her s obchodním modelem ke hraní zdarma přizpůsobují jen zlomku uživatelské základny. Ta je totiž zdrojem příjmů a nejčastěji využívá dodatečných možností za skutečné peníze.

Autor:




Nejčtenější

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

We Happy Few
Nejočekávanější nezávislé hry roku 2017

I letos nás jistě čeká nejeden zajímavý projekt, za nímž bude stát méně známé studio. Navíc hned osm titulů, které jsme čekali loni, se nám přehouplo do...  celý článek

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

BadFly Interactive
V zahraničí řeší české vývojáře, vyhrožovali kvůli negativním recenzím

Říká vám něco název BadFly Interactive? Pokud ne, nejste sami. Tak se jmenuje malé české studio, které vytváří nezávislé hry. A v souvislosti s projektem Dead...  celý článek

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.