Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SimCity oficiálně povolí modifikace. Vývojáři je však chtějí omezit

aktualizováno 
Půl roku po vydání titulu SimCity budou k dispozici oficiální nástroje pro vytváření modifikací. Autoři hry však pro tvorbu úprav chtějí vymezit pravidla, která mohou podobu modifikací omezit.

Stahovatelný obsah Amusement Park pro SimCity

Pro tvorbu uživatelského obsahu již existují neoficiální nástroje. U jejich využití však vždy může hrozit zákrok ze strany vývojářů.

"Naším cílem je zajistit, že všem hráčům umožníme bavit se a zároveň zajistíme, že herní zážitek je bezpečný a celistvý," píše na oficiálních fórech vývojář s přezdívkou MaxisKane. Určit, co jsou dobré či bezpečné modifikace je prý obtížné. Pro oficiální nástroje na úpravu hry se o to přesto chce pokusit.

"Upřesnění pravidel pro uživateli vytvářený obsah lidem pomůže pochopit, kde jsou hranice, a ochrání to naši komunitu. Chceme, aby si hru užil každý. Nezávisle na tom, jak ji hrajete," tvrdí MaxisKane.

Vývojáři proto chtějí nastartovat debatu o tom, co bude pro modifikace povoleno. Zveřejnili tak první návrh pravidel, který zahrnuje celkem čtyři body.

  1. Přijatelné modifikace nenarušují integritu hry, ani nepoškozují zážitky ostatních.
  2. Není povolen obsah, který ovlivňuje simulaci ve hře více lidí.
  3. Příkladem přijatelných modifikací je pozměněný vzhled. Třeba pro budovy a vozidla.
  4. Maxis si vyhrazuje právo na disciplinární kroky proti hráčům, kteří pravidla budou porušovat.

Výsledná pravidla pochopitelně mohou být značně odlišná. Zatím to však působí tak, že se vývojáři brání obsahu, který by mohl ohrozit prodeje jejich vlastních rozšíření. Co si o těchto krocích myslíte? Je pozitivní, že vývojáři modifikace povolí? Nebo vás obtěžuje jejich restriktivní pojetí?

Autor:


Témata: SimCity


Nejčtenější

Kingsway
Hra vypadá jako operační systém, na který byste rádi zapomněli

Pomalé načítání, otravná vyskakující okna či zastaralé uživatelské rozhraní. Kingsway sice připomíná staré operační systémy, ve skutečnosti je to ovšem hra na...  celý článek

Gears of War 4
Microsoft: Před uvedením nové konzole budeme mít několik exkluzivit

Skromně působící nabídka Microsoftu by se do zahájení prodeje konzole Scorpio měla zlepšit. Společnost si prý uvědomuje význam exkluzivních titulů, a chce jim...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

The Keep
RECENZE: Český The Keep je vydařený dungeon ze staré školy. A nestojí moc

Čekání se vyplatilo. Po třech letech vyšla upravená a vylepšená PC verze krokovacího dungeonu The Keep. A hraje se jedna báseň.   celý článek

Další z rubriky

World of Warcraft: Legion
Blizzard se po více než dvaceti letech rozloučil se sítí Battle.net

Společnost Blizzard Entertainment dostála svému prohlášení z loňského roku a službu Battle.net přejmenovala. Nově se aplikace jmenuje jednoduše Blizzard a...  celý článek

Šéf vývojářské společnosti InXile Entertainment, kterým je Brian Fargo.
Brian Fargo vedl vývoj Wastelandu i Falloutu. Pracuje na poslední hře

Ostřílený návrhář s více než 35 lety zkušeností plánuje svůj odchod ze světa videoher. Nejprve však dokončí Wasteland 3, jehož vydání je naplánované na rok...  celý článek

Resident Evil 7: Biohazard
Klíčem k úspěchu nového Resident Evilu byla 90. léta

Inspirací pro sedmý díl Resident Evilu bylo pojetí her v minulosti. Titul se přitom původně přikláněl k akčnějšímu stylu šestého dílu.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.