Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mrazík - hra na motivy populární pohádky

  12:00aktualizováno  14. září 9:51
Bohemia Interactive Studio poodhalilo roušku tajemství, která doposud halila jejich přísně utajovaný projekt, a to, co jsme zahlédli, vám ještě za tepla přinášíme. Těšte se na Nastěnku, Marfušu, Ivana a další, kteří si získali vaše srdce v nesmrtelné pohádce Mrazík.

MrazíkJiž nějaký ten čas připravuje Bohemia Interactive Studio pečlivě utajovaný projekt s názvem Pohádka o Mrazíkovi, Ivanovi a Nastěnce, který není ničím jiným než novou počítačovou hrou na motivy oblíbené ruské pohádky. O tom, že se tento titul dařilo vývojářům před veřejností docela dlouho tajit svědčí také fakt, že hra je těsně před dokončením a na pultech herních prodejen by se měla objevit již v průběhu měsíce října.

Jak již název napovídá, Bohemia Interactive studio doufá, že díky legendárnímu filmovému ztvárnění, které si v České republice oblíbila velká spousta lidí, se jejich Mrazík stane hrou pro celou rodinu. "Tomu také odpovídá ovládání. Naším cílem bylo, aby si hru mohl s radostí zahrát každý, kdo si dokáže zapnout počítač," tvrdí autoři a dodávají, že "u příběhu plného humoru se ale jistě pobaví nejenom děti, pro které je hra určena především, Mrazík ale i jejich rodiče a samozřejmě i ostřílení počítačoví hráči."

Tisková zpráva, kterou jsme včera dostali do redakce, také napovídá leccos o tom, jak autoři hru pojali. "Počítačové zpracování pohádkového příběhu se odehrává během čtyř dějství - čtyř ročních období. S postavami skromné Nastěnky a bohatýra Ivana čeká hráče mnoho hádanek i nástrah ve světě plném kouzelných předmětů a tajemných bytostí. Nechybí samozřejmě ani oblíbené postavy jako macecha, nevlastní sestra Marfuša, zákeřní loupežníci, baba Jaga, dědeček Hříbeček a samozřejmě i Mrazík."

No a co ještě použili autoři, jistě motivovaní televizní předlohou, do svého Mrazíka? V tiskové zprávě se praví, že "autoři hry přečetli přes 1000 původních ruských i českých pohádek a legend, ve kterých nalezli mnoho inspirace. Mrazík Díky skloubení nejmodernějších postupů (technologie snímání pohybů "motion capture", 3D modelování) s tradiční ruční kresbou či animací se podařilo dosáhnout neobvyklého grafického ztvárnění, které mnohdy připomíná kreslené filmy."

Já osobně si moc motion capture v českých adventurách představit nedovedu, ale věřím tomu, že lidé z Bohemia Interactive Studio, kteří na hře pracují, dobře vědí, co dělají a že využijí všeho, co jim jejich optický motion capture nabízí. To však uvidíme až ve chvíli, kdy bude k dispozici preview nebo review code či hotová hra, a o tom, jak to nakonec všechno dopadlo následně poreferuje náš specialista přes adventury - Petr "BigPeter" Ticháček. Nechme se překvapit, říjen je za dveřmi.

Autor:


Témata: Humor


Nejčtenější

Fallout 4
Charisma, či výdrž? Fallout rozhodoval o sexuálních dovednostech vzorcem

Ve Falloutu 2 existoval úkol, ve kterém jste se měli stát pornohvězdou. Vývojáři proto museli vymyslet vzorec, který rozhodoval o sexuálních dovednostech...  celý článek

Halo Wars 2
Žebříčky pro soutěživé hráče se v Halo Wars 2 objeví až později

Hodnocení hráčů podle jejich dovedností ve strategii Halo Wars 2 chybět nebude. Vývojáři se pouze rozhodli, že ho do titulu přidají až po nějakém čase. Hra prý...  celý článek

Lednové slevy na PSN
Devět rad pro slevové zelenáče. Které hry stojí za nákup?

Boj s pokušením využít dočasnou slevovou nabídku na některý z herních titulů znají mnozí z nás až moc dobře. Stejně tak jako skutečnost, že si za to občas...  celý článek

Na palubním počítači Porsche 911 si můžete zahrát i DOOM
VIDEO: Jízda v Porsche jako způsob, jak ovládat DOOM? Nebezpečná volba

Seznam způsobů, jak lze ovládat klasickou střílečku DOOM, se rozrostl o další bizarní možnost. Po toastovači a pianu následuje vůz Porsche 911, kterým ovládáte...  celý článek

Dota 2
Ve Valve by řada lidí pracovat nemohla. Postupy firmy prý nezvládají

Valve vývojářům boří představy. Spousta lidí totiž věří, že preferuje samostatnou práci a nulový dohled. Studio má však zkušenosti s tím, že řada tvůrců v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.