Ilustrační obrázek ze stahovatelného obsahu pro BioShock Infinite

Ilustrační obrázek ze stahovatelného obsahu pro BioShock Infinite

Střípky o zrušené části BioShock Infinite: šéfovi došla trpělivost

  • 0
Střílečka BioShock Infinite měla zahrnovat propracovanou síťovou složku, pomalý vývoj sólo hry však vedl k jejímu zrušení. O tom se ale hovořilo již v roce 2012.

V souvislosti s blížícím se zánikem studia Irrational Games (čtěte více) však na veřejnost unikají doposud nezveřejněné informace. Ačkoliv pro síťovou hru vznikala řada prototypů, vývojáři se zaměřili zejména na tvorbu dvou herních módů.

Jedním byl Border Control, tedy jakási variace na obranu věžemi. Mód se odehrával v létajícím městě Columbia a nepřátelé v něm útočili ve vlnách. Koncept byl součástí propagandy, která děti učila rasismu a vizuální styl vycházel ze starých politických komiksů.

Hratelný měl být též kooperativní mód Spec Ops. V tom měli spolupracovat až čtyři hráči, kteří zabíjením nepřátel mohli získávat výbavu a vylepšovat postavu. Obsah Spec Ops měl být generovaný náhodně a během měsíců se měnit tak, aby vyprávěl příběh o válce.

BioShock Infinite nicméně vyšel loni v březnu, a to bez síťové hry. Bonusweb titul hodnotil 92 %. O hře jsme napsali: "BioShock Infinite je obdivuhodný počin. Hra nabízí unikátní svět se sympaticky osobitou grafikou a umně dávkovanou náplní." (čtěte recenzi)