Diskuze
S letadlem do výkrutu a pak nám vysadil motor. Nejlepší simulátor umí i víc
Děkujeme za pochopení.
L12u42k81á57š 80K76u70b46a66l68a
Pračka na prachy. Těch letadel lítá tak málo, že tohle na sebe nemůže nikdy vydělat.
J67i67ř49í 83K98o22c73u34r23e69k
http://rzjets.net/aircraft/?typeid=146
Tady si můžete spočítat, kolik přesně z těch ~1100 vyrobených lítá. Zběžným pohledem hádám tak 1/4, co je pořád víc jak 100 letadel.
J81a50n 53H62a49v38r65á81n44e35k
Úplně si nedokážu představit to "přepínání" mezi L 410 UVP-E20 a L 410 NG. NGčko má totiž dost jiné vybavení a uspořádání kabiny.
Pro nácvik pilotáže v nezvyklých situacích by se to asi dalo přejít. Ale nácvik obsluhy systémů by asi nebyl to pravé ořechové, když ty systémy a ovládání se z velké části liší a co se neliší, má alespoň jiné ukazatele.
J90i57r36k76a 61M72i33k48š51í29k
Já bych tam přihlásil, Lafatu & Co, aby se lépe naučili létat "PENALTY"!
M60a29r58t78i86n 35J60e88d28l17i52č20k87a
Jo ten simulátor je fakt dobrej, třeba ty žáby nebo krávy nebo dokonce labutě z pouťové atrakce v letové dráze, to už je fakt umění se tomu vyhnout.
V12l41a77s20t40i71m31i35l 88K34e81c
Škoda, že jste nemysleli i na počítačové nadšence, ale pouze na letecké. Chtělo by to ještě rozhovor s některým z oněch 10 techniků, co to udržují v provozu. Protože článek na čem se dá rozchodit takový profi simulátor jsem ještě neviděl. Např. kolik počítačů to musí rozcházet, jaké to má grafiky, kolik projektorů na všechny ty výhledy z oken, všeobecně konfiguraci, spotřebu. Jaký operační systém byl použit...A foto nezapečetěných částí HW by taky neškodilo...
Jen jednou jsem narazil na krátké info na armádních novinách, že se přechází na nový simulátor a tam krátce aspoň vypsali, na čem jel ty dlouhá leta ten starý co půjde do důchodu (škoda že neodfotili grafiku, myslím že to bylo SGi nebo něco podobně exotického).
M93i28l58a63n 55V90o61t42a64v18a
začínalo se s jedním projektorem, ale kvůli deformaci se následně skládalo ze tří
Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV
S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo...
Z jaderné triády zbyly Britům už jen ponorky. A ty musejí posílit
Jadernou triádu tvoří strategické bombardéry s jadernými zbraněmi, mezikontinentální balistické...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rusko zastavilo odlet na ISS s první Běloruskou, letět měla i Američanka
Ve čtvrtek 21. března se necelých deset minut před půl třetí odpoledne měla vydat na Mezinárodní...
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Načapali jsme otesánka, který se velkého sousta nezalekne. Boeing 747-400F
Poté, co na Letiště Václava Havla Praha přestaly v barvách Qatar Airways létat nákladní Boeingy...
Američané odepsali modul, který je vrátil po půl století na Měsíc
Od začátku letošního roku je na Měsíci a kolem něj poměrně rušno. Vedle řady sond, které zamířily...
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Úspěšný let prototypu XB-1 vrací do hry cestování nadzvukovou rychlostí
Po více než dvaceti letech, od ukončení provozu letounu Concorde, se možná opět dočkáme nadzvukové...
Jarní bouře ničila před 100 lety Prahu. Napáchala obří škody
Prahou prošla před 100 lety, 27. března 1924, neobvykle silná jarní bouřka. V části hlavního města...