Následovala kampaň v rámci komunitního financování na serveru Kickstarter, kde slečny získaly 30 tisíc dolarů, tedy zhruba 750 tisíc korun. Titul pracuje s dívčími tématy, nechybí v něm proto jednorožci a princezny.
Ústřední postavou příběhu je archeoložka Wendy, která ráda kope díry poblíž prastarých stromů. Jednou se jí přitom podaří prokopat do jiného období a neznámého království, kde se ztratila princezna Alonna. Král tak s Wendy uzavře jednoduchou dohodu. Když dívka jeho dceru objeví, král Wendy pomůže najít cestu zpět domů.
Hru dívky vyvíjejí samy, občas však žádají zkušenější dámy o technické rady. Veškerý obsah je pak výsledkem spolupráce a na všech aspektech vývoje se podílí všech osm členek týmu.
Koncept titulu vznikl v rámci kempu, kde dívky spojily dva nápady. Jedním byl příběh princezny, kterou unesou a jejíž bratr je příliš líný situaci řešit. Druhým pak dívka, která si jako cíl stanoví, že se prokope až do Číny.
Cílem komunitní kampaně bylo vybrat prostředky pro odladění hry a její vydání pro co největší počet platforem. Dívky se navíc před návštěvou tvůrčího kempu neznaly, stmelila je teprve zkušenost s tvorbou The Hole Story.
Hra bude dostupná v průběhu letošního roku.