Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Navrhujte unikátní hry a nesnažte se zavděčit všem, říká Bethesda

  10:41aktualizováno  10:41

Vydavatelství Bethesda před investicí do projektu zkoumá především zápal vývojářů. Šéf marketingu Pete Hines říká, že cílem není zavděčit se všem. Tvůrci musí prodat jednu jedinou kopii a to je „ta pro něj“. O prodej všech dalších se pak Hines postará.

„Prodejte mi něco, čím žijete. A my přijdeme na to, jak to dostat k zákazníkům. Pokud budeme mít pocit, že je to zajímavé, najdeme způsob, jak to prodat všem ostatním.“

Hines se prý příliš často setkává s vývojáři, kteří se v prezentacích soustředí na prvky, které by měly zaujmout jako odrážky na obalu. A to je podle jeho názoru špatně. Vývojáři by neměli řešit marketingový potenciál pro masy, ale soustředit se na unikátní a zábavný koncept.

Hines o svém přístupu pohovořil pro server Games Radar.

Bethesda loni vydala modernizovanou Skyrimu.

Bethesda loni vydala modernizovanou Skyrimu.

Autor:


Témata: Radar


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.