Navrhujte unikátní hry a nesnažte se zavděčit všem, říká Bethesda

  • 1

Vydavatelství Bethesda před investicí do projektu zkoumá především zápal vývojářů. Šéf marketingu Pete Hines říká, že cílem není zavděčit se všem. Tvůrci musí prodat jednu jedinou kopii a to je „ta pro něj“. O prodej všech dalších se pak Hines postará.

„Prodejte mi něco, čím žijete. A my přijdeme na to, jak to dostat k zákazníkům. Pokud budeme mít pocit, že je to zajímavé, najdeme způsob, jak to prodat všem ostatním.“

Hines se prý příliš často setkává s vývojáři, kteří se v prezentacích soustředí na prvky, které by měly zaujmout jako odrážky na obalu. A to je podle jeho názoru špatně. Vývojáři by neměli řešit marketingový potenciál pro masy, ale soustředit se na unikátní a zábavný koncept.

Hines o svém přístupu pohovořil pro server Games Radar.

Bethesda loni vydala modernizovanou Skyrimu.