Připravované obsahové rozšíření přesto Nekromancera do Diabla 3 přidá. Výzvou pro vývojáře tak bylo hrdinu dostatečně odlišit. Základní rozdíl proto spočívá v tom, že Witch Doctor kouzlí armádu s vlastní inteligencí, zatímco Nekromancer své pohůnky může přímo ovládat.
„Laděním dovednosti Command Skeleton jsme strávili spoustu času. Umožňuje vám útočit na různé cíle, a hledali jsme zlatou střední cestu mezi dostatkem kontroly a pocitem, že hrajete StarCraft,“ řekl návrhář Travis Day pro server Polygon.
Tvůrci tedy nechtějí, aby ovládání Nekromancerem vykouzlených jednotek bylo příliš náročné.
Není jim proto třeba rozdávat příkazy pro zabití každého jediného nepřítele. Jakmile se ale na obrazovce objeví elitní monstrum, může manuální ovládání přijít vhod. „Od Witch Doctora se to liší v tom, že jeho jednotky pobíhají po okolí a vy doufáte, že zaútočí na to děsivé monstrum,“ tvrdí Day.
Očekávat také můžete návrat některých z tradičních Nekromancerových dovedností. Například Bone Spear (kostěný oštěp), vybuchování mrtvol, či vyvolání krvavého golema.
Obě postavy se mají lišit také stylem a dostupnými pomocníky. Zatímco Witch Doctor disponuje spíše plazivou havětí, Nekromancer pracuje s temnou magií a využívá krve, kostí a masa z mrtvol
Postavu Blizzard odhalil na akci BlizzCon 2016 (čtěte více) a hrdina vyjde v průběhu příštího roku. Zakoupit ho půjde jako doplněk k datadisku Reaper of Souls pro Diablo 3.