Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Tvůrci Need for Speed obhajují požadavek na non-stop připojení

  14:52aktualizováno  14:52
Že si letošní závody Need for Speed nezahrajeme bez připojení k internetu, víme z dřívějška. Nyní tvůrci vysvětlují proč.

On-line připojení je pro studio Ghost Games, které má na svém kontě díl Rivals, klíčové. Proč? Počítají totiž s prohloubením sociální nadstavby Autolog, na níž má každý hráč svůj profil, dosažené úspěchy a dochází zde k interakci s přáteli. „Kamarádova hra se stane součástí vašeho příběhu,“ řekl oficiálnímu Xbox magazínu Marcus Nilsson, producent hry.

Fotogalerie

Need for Speed však jdou dál. Počítají přímo s automatickým sdílením obrázků, které ostatní hodnotí. Na základně počtu lajků získá hráč herní měnu. „Sdílení fotek vás tak posune dál,“ dodává Nilsson.

Ti, kteří nechtějí „hrát s přáteli“, si tak nový díl zřejmě moc neužijí. Ten letošní, nazvaný jednoduše Need for Speed, vsadil dále na otevřený svět, noční prostředí a závody ve městě. Důležitá má být přizpůsobitelnost vozů a práce s komunitou. Vychází letos 5. listopadu na PC, Xbox One a PlayStation 4.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.