Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Závody Need for Speed se v reklamě přesunuly na skutečné silnice, mrkněte

aktualizováno 
Televizní reklama pro titul Need for Speed: Most Wanted láká na zdvihnutý prostředníček i frenetickou honičku s policií. Video oproti předchozím ukázkám kombinuje záběry ze skutečného světa se závoděním ve virtuálním prostředí.

Titul samotný je závodní hrou s otevřeným světem. Vývojáři slibují rozhlehlou herní plochu i svobodu ve volbě aut. Všechna vozidla prý budou k dispozici od začátku hry, stačí je ve virtuálním světě objevit.

Postup hrou je na hráčích. Můžete tak volit, jestli se přidáte do závodu, či raději vyvoláte honičku s policií. Hráč za veškeré úspěchy získává body a výsledné skóre pak umožní soupeření s desítkou nejlepších jezdců, tedy se závodníky ze seznamu nejhledanějších (Most Wanted).

Need for Speed: Most Wanted v Evropě vyjde 2. listopadu, a to pro PC, PlayStation 3, Xbox 360 a PS Vita. Hru vyvíjí studio Criterion Games, tedy autoři série Burnout.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.