Ilustrační obrázek ze hry Assassin’s Creed: Unity.

Ilustrační obrázek ze hry Assassin’s Creed: Unity. | foto: Ubisoft

Nejprodávanější série Ubisoftu: Vede Assassin's Creed se 73 miliony

  • 1
Nové značky jsou úspěšnější než klasické série. Alespoň pro společnost Ubisoft, která videohry vydává již 28 let. Tradiční hry jako Tom Clancy's Rainbow Six, Rayman či Prince of Persia tak zaostávají například za značkami Assassin's Creed či Just Dance.

A ačkoliv první díl Assassin's Creed vyšel teprve v roce 2007, pro portolio Ubisoftu představuje tu nejpopulárnější značku. Prodala totiž 73 milionů kusů, což je jen o něco méně, než dosáhly prodeje dalších dvou značek dohromady.

Na druhém místě je taneční série Just Dance, která vychází od roku 2009 a prodalo se jí 48 milionů kusů, a třetí je plíživá akce Tom Clancy's Splinter Cell, vydávaná od roku 2002. Té vydavatelství udalo 30 milionů.

Například nejklasičtější značka Prince of Persia zaznamenala 20 milionů prodaných kusů. Je však třeba upozornit, že Ubisoft práva ke hře získal teprve před vydáním dílu The Sands of Time, který je z roku 2003.

  1. Assassin's Creed: 73 milionů
  2. Just Dance: 48 milionů
  3. Tom Clancy's Splinter Cell: 30 milionů
  4. Tom Clancy's Rainbow Six: 26 milionů
  5. Tom Clancy's Ghost Recon: 25 milionů
  6. Rayman: 25 milionů
  7. Petz: 24 milionů
  8. Imagine: 21 milionů
  9. Prince of Persia: 20 milionů
  10. Driver: 19 milionů
  11. Far Cry: 18 milionů
  12. Rayman Raving Rabbids: 14 milionů
  13. The Settlers: 10 milionů
  14. The Experience: 9 milionů
  15. Anno: 5 milionů