Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejúspěšnější západní on-line hra vzdává boj s prodejci herních peněz

aktualizováno 
Nemůžeš-li je porazit, připoj se k nim, říká známá poučka. Za svou ji nyní přijali tvůrci nejpopulárnější západní on-line hry na hrdiny World of WarCraft ze studia Blizzard. Za reálné peníze nabídnou herní předmět, který lze dále přeprodávat ve hře.

World of WarCraft: Cataclysm

Jde o nebojového mazlíčka Guardian Cub a plní pouze okrasnou funkci, tj. nepřidává žádnou výhodu. Nové je to, že poprvé (v titulu World of WarCraft) lze koupený předmět dále obchodovat ve hře.

Guardian Cub

World of WarCraft: Cataclysm
World of WarCraft: Cataclysm

To znamená, že hráč si za 10 eur, tedy zhruba 250 korun, koupí okrasný předmět, jenž může prostřednictvím herní aukce nabídnout dalším hráčům za herní měnu.

Je to v podstatě legální cesta, jak bez úsilí ve hře získat herní peníze. Jejich nákup od třetí strany totiž přímo zakazují pravidla hry.

Recenze

World of WarCraft: Cataclysm

Hra zůstává na špici a vzdaluje se konkurenci. Je to po všech stránkách vyspělé rozšíření.
- číst recenzi (95 %)

World of WarCraft: Cataclysm

Blizzard to samozřejmě natvrdo neřekne. Schovává se za vysvětlení, že chce hráčům nabídnout další možnost, jak rozšířit kolekci nebojových mazlíčků. Případně jak někomu udělat radost v podobě dárku.

Ve skutečnosti se ovšem sám stává prodejcem herních peněz.

"Zatímco naším cílem je nabídnout hráčům další způsob, jak si pořídit nebojového mazlíčka z našeho obchodu, je v pořádku, pokud hráči mazlíčka použijí jako bezpečnou cestu, jak získat trochu herních peněz, aniž by využili služeb třetí strany," vysvětluje Blizzard.

Možnost prodávat herní předměty se nevztahuje na starší nabídku.

Úspěch jménem World of WarCraft

World of WarCraft je nejpopulárnější západní on-line hra na hrdiny. V Americe zahájila provoz v listopadu 2004, v Evropě v únoru 2005. Od té doby vyšly tři rozšíření. Poslední se jmenuje Cataclysm a jen 24 hodin po vydání se stalo nejrychleji prodávanou PC hrou všech dob: prodalo se více než 3,3 milionu kopií.

Autor:




Nejčtenější

Pillars of Eternity II: Deadfire
Spanilá jízda Pillars of Eternity 2 pokračuje. Hra vybrala 110 milionů

Ačkoliv Pillars of Eternity patřilo mezi nejúspěšnější hry na Kickstarteru, druhý díl v komunitním financování vybral ještě více. Číslovka na serveru Fig se...  celý článek

Horizon: Zero Dawn (PS4)
Streamovací služba Twitch na jaře začne prodávat hry

Streameři získají další způsob, jak navýšit své příjmy. Server Twitch totiž své služby rozšíří o prodej her a stahovatelného obsahu. A ten půjde nakoupit přímo...  celý článek

Uncharted 4
Uncharted bude drsný film, scénárista slibuje kulervoucí akční scény

Je až s podivem, že s ohledem na (ne)úspěšnost většiny předchozích videoherních filmů tvůrci ještě nekapitulovali a stále vznikají nové adaptace oblíbených...  celý článek

Sniper Elite 4
Trefit na dva kilometry je v Sniper Elite 4 jednodušší než si uvařit kafe

Téměř tři roky jsme museli čekat na to, než studio Rebellion opráší zanesenou hlaveň a vyčistí špinavý okulár odstřelovací pušky tak, abychom si z ní zase...  celý článek

Middle Earth: Shadow of War
Vyjde pokračování Shadow of Mordor. Firma potvrdila uniklé informace

Masakrování orků ve světě Pána prstenů bude pokračovat. Vzniká totiž hra Shadow of War, která navazuje na Middle-earth: Shadow of Mordor z roku 2014.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.