John Carmack

John Carmack

Někteří nezávislí vývojáři jsou snobové, inovace není vše

  • 128
Ačkoliv John Carmack ze studia id Software tvrdí, že je spokojený s drobnou odlišností Rage od současných středoproudých her, brání i zavedené značky. „Pokud lidé koupí další Call of Duty, dělají tak, protože milovali předchozí (díl) a chtějí toho více,“ říká Carmack.

Carmack, který je programátorem her jako Wolfenstein, Doom či Quake, tvrdí, že úkolem vývojářů je především vytvářet hodnotu pro lidi. Nikoliv snažit se o tvorbu něčeho zcela nevídaného. "(Naším úkolem je) dělat něco, co lidé milují tak, že nám za to jsou ochotní dát peníze," řekl John Carmack pro server Industrygamers.com.

Carmackovi jsou prý proti srsti jistí tvůrci her. "Vidíte některé nezávislé vývojáře, kteří k tomu zaujímají snobský postoj. Je to skoro jako kdyby popularita znamenala, že to není dobré. A to není pravda," myslí si Carmack.

posapokalyptický svět v Rage

Žádné béčko

Carmackova společnost id Software v současné době dokončuje zcela novou sci-fi střílečku Rage, která vyjde 7. října pro PC, PlayStation 3 i Xbox 360.

Hra má předvést technologii nové generace a vývojáři slibují nejlepší grafiku, která kdy byla k vidění na konzolích. S Rage také zaručují stabilních šedesát snímků za vteřinu.

Rage se odehrává v postapokalyptickém světě podobném filmu Šílený Max či hře Fallout. Jedná se o střílečku z pohledu první osoby a zahrnuje prvky známé z her na hrdiny. Detailnější informace o hře si můžete přečíst zde.