New Legends - nesnáze v Číně

Alternativní budoucnost okolo Velké čínské zdi nezní jako marný námět na hru. 3D akční New Legends se ze své third-person perspektivy podívají právě do takové doby, kdy se Čína pomalu dostává do područí zločinného Xao Gona a vám se to ne a ne zalíbit.
New Legends

Seskupení The Infinite Machine se do svého prvního titulu nepustilo tak úplně bez předchozích zkušeností. Hodně z jeho členů se ještě pod křídly LucasArts podílelo na výrobě 3D akčních Dark Forces a Jedi Knights. Poté, co LucasArts opustili a založili si vlastní společnost, zůstali věrni alespoň žánru - jejich prvotina New Legends bude opět hrou akční a navíc s důrazem na příběhovou linii. Na zvolenou perspektivu se lze podívat jako na logické vyústění předchozích děl autorského týmu - zatímco Dark Forces měly first-person perspektivu a v Jedi Knights se používaly first-person i third-person, v New Legends bude k dispozici pouze perspektiva z pohledu třetí osoby.

Osobou první (tedy tou, kterou povedete) bude Sun Soo - bojovník za lidská práva a za osvobození jeho okupované země. Hlavní padouch Xao Gon se chystá zemi ovládnout a přetvořit k obrazu svému, což Sun nemůže v žádném případě dopustit. Ačkoliv o příběhu toho zatím mnoho na veřejnost neprosáklo, jisté je, že se bude odehrávat v Číně. Ne v takové, jak ji známe my, ale v alternativně budoucí, kde sice ještě pořád stojí Velká čínská zeď, ale technologie už od našich dob pokročila zase o kus dál. Na design úrovní jsou v Infinite Machine obzvlášť pyšní - místo zšeřelých jeskyní a vojenských základen se New Legends New Legendshemží chrámy, městy a vesnicemi a hlavně hornatými krajinami s otevřenými údolími a kaňony.

Souboje se budou odehrávat převážně na blízko - meče, sekyry, hole a další podobné předměty budete sbírat po cestě, ale taky zahazovat: najednou jich poberete jen čtyři kusy (dohromady by jich mělo být něco kolem osmnácti typů). Nepřijdete ale ani o pušky a raketomety, jen je možná nebudete chtít používat, protože vás svou váhou budou zpomalovat a i jejich útok bude pomalejší. Pokud se vám ale zachce, bude možné v jedné ruce mít meč a v druhé pistoli, abyste najednou mohli obstarávat protivníky stojící blízko i daleko. Místo pistole můžete pochopitelně do druhé ruky vložit štít, ale vzhledem k tomu, že některé zbraně budou mít i sekundární palebný mód, nebudete se asi chtít o žádnou aktivní podporu připravit. Autoři se zatím moc nešíří o celém sortimentu zbraní, ale spíš zdůrazňují, že se soustředili na animace bojujících postav, což by podle jejich názoru mělo přispět k dynamickému výzoru všech akčních scén. Inspiraci prý čerpali z akčních filmů s Kung Fu prvky, kterých viděli opravdu velké množství. Přestože v některých článkách bývají New Legends označovány za akční RPG, nenarazila jsem na nic, co by k takovému tvrzení zavdávalo příčinu - nejsou tu žádné zkušenostní body, žádný vývoj charakteristik postav, žádná magie, nic.

Pro New Legends se nevyvíjel speciální engine, autoři šli cestou licencování a volba padla na Unreal. Letitý engine se jim dokonce zalíbil natolik, že v něm jsou udělané i některé předělové animace. Kvůli důrazu na souboje na blízko bylo třeba předělat hlavně systém skeletální animace. Vzhledem k tomu, že hra má být dokončena až někdy začátkem roku 2001, může takových předělávek vyvstat ještě bůhvíkolik.


Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte