Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Po BioShocku vytvářejí pohádkově působící výzvu pro otrlé hráče

aktualizováno 
Rozpuštění studia Irrational, ve kterém vznikla značka BioShock, řadu lidí překvapilo. Část vývojářů se však rozhodla vytvořit vlastní společnost The Molasses Flood a jejich první titul navozuje značně umělecký dojem.

The Flame in the Flood

Hra se jmenuje The Flame in the Flood a vývojáři se pro ni v současné době snaží sehnat podporu v rámci komunitního financování. Na serveru Kickstarter tak žádají 150 tisíc dolarů, tedy přibližně tři miliony korun.

Projekt The Flame in the Flood využívá dynamicky generované prostředí a koncep rogue-lite. Tedy odlehčené verze extrémně těžkých her (více o žánru). Obrazovku s nápisem Game Over tak s největší pravděpodobností uvidíte velmi často.

Titul se odehrává na řece v „zapomenuté post-společnostní Americe“. Po herním světě tak cestujete na člunu i pěšky a shromažďujete přitom zdroje pro přežití. Příroda je pro vás zdrojem nebezpečí a cílem je utéct i před blížícími se dešti. „Vaše cesta má konec. Přežijete dostatečně dlouho na to, abyste se ho dočkali?“ tážou se vývojáři.

Pro přežití se bude třeba starat například o to, abyste byli v teple, suší a zdraví. „Hadí uštknutí, únava, podchlazení, otevřené rány a infekce jsou jen některé ze způsobů, jak se vás svět pokusí zabít,“ píší o hře její tvůrci. Klíčové pro přežití tak bude znát vhodné léky.

„Stejně jako řeka je i setkání s umělou inteligencí generováno dynamicky. Nehráčské postavy tak reagují podle pravidel, která řídí hlad, strach, agrese i teritorium. Abyste se nestali hostinou pro mrchožrouty, budete muset využívat plížení, pastí, odlákávání, dobrého načasování i inteligence,“ tvrdí vývojáři.

Hra navíc obsahuje permanentní smrt. Pokud umřete, začínáte znovu od začátku. Jedinou výjimku tvoří váš psí parťák. Ten si výbavu přenáší z předchozí hry.

Hudební doprovod skládá Američan Chuck Ragan.

Autor:




Nejčtenější

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

Ilustrační foto
Hacker z provozu vyřadil giganty. Vlastní firmu, která před útoky chrání

Hackerská síť Mirai měla loni na svědomí výpadky služeb Twitteru, PlayStation Network, ale třeba i magazínu The Verge. A podle obsáhlé investigativní reportáže...  celý článek

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.