The Flame in the Flood

The Flame in the Flood

Po BioShocku vytvářejí pohádkově působící výzvu pro otrlé hráče

  • 2
Rozpuštění studia Irrational, ve kterém vznikla značka BioShock, řadu lidí překvapilo. Část vývojářů se však rozhodla vytvořit vlastní společnost The Molasses Flood a jejich první titul navozuje značně umělecký dojem.

Hra se jmenuje The Flame in the Flood a vývojáři se pro ni v současné době snaží sehnat podporu v rámci komunitního financování. Na serveru Kickstarter tak žádají 150 tisíc dolarů, tedy přibližně tři miliony korun.

Projekt The Flame in the Flood využívá dynamicky generované prostředí a koncep rogue-lite. Tedy odlehčené verze extrémně těžkých her (více o žánru). Obrazovku s nápisem Game Over tak s největší pravděpodobností uvidíte velmi často.

Titul se odehrává na řece v „zapomenuté post-společnostní Americe“. Po herním světě tak cestujete na člunu i pěšky a shromažďujete přitom zdroje pro přežití. Příroda je pro vás zdrojem nebezpečí a cílem je utéct i před blížícími se dešti. „Vaše cesta má konec. Přežijete dostatečně dlouho na to, abyste se ho dočkali?“ tážou se vývojáři.

Pro přežití se bude třeba starat například o to, abyste byli v teple, suší a zdraví. „Hadí uštknutí, únava, podchlazení, otevřené rány a infekce jsou jen některé ze způsobů, jak se vás svět pokusí zabít,“ píší o hře její tvůrci. Klíčové pro přežití tak bude znát vhodné léky.

„Stejně jako řeka je i setkání s umělou inteligencí generováno dynamicky. Nehráčské postavy tak reagují podle pravidel, která řídí hlad, strach, agrese i teritorium. Abyste se nestali hostinou pro mrchožrouty, budete muset využívat plížení, pastí, odlákávání, dobrého načasování i inteligence,“ tvrdí vývojáři.

Hra navíc obsahuje permanentní smrt. Pokud umřete, začínáte znovu od začátku. Jedinou výjimku tvoří váš psí parťák. Ten si výbavu přenáší z předchozí hry.

Hudební doprovod skládá Američan Chuck Ragan.