Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nintendo: Konzoli Wii U jsme představili nešťastně

  13:00aktualizováno  13:00
Ovládání chystané konzole Wii U od Nintenda je natolik komplikované, že nestačí jen se podívat na předváděčce na herní show. Přiznali to šéfové firmy. Hodlají rychle dohnat tento nedostatek, aby před startem prodejů hráči věděli, jaké výhody konzole přináší.

Wii U ovládač

Scott Moffitt, šéf marketingu firmy Nintendo of America, přiznal chybu při představení unikátního potenciálu nové konzole Nintenda Wii U. "Jsou tu dvě věci, které jsme pochopili, až když jsme šli na E3. Jednak, že máme příliš mnoho informací, které potřebujeme sdělit na tiskových konferencích. Dále pak skutečnost, že Wii U je mnohem komplikovanější vysvětlit potenciálním uživatelům, aby vše pochopili," uvedl Moffitt. "Je to matoucí ve srovnání s Wii," přiznal.

"Když pan Iwata a Reggie předváděli pohybový ovládač, bylo to snadné k pochopení. Co se týká ale ovládače s druhým displejem, potřebujete vidět, co se tam odehrává, protože je to mnohem komplexnější systém. A mnohem méně pochopitelný."

Největším problémem tak bylo to, že je podle Moffitta nutné dát možnost kupci si vše doslova osahat. Ať už na videoherní akci, nebo přímo v obchodě. Protože dokud si to hráč nevyzkouší, nepochopí, jak GamePad mění cestu pro spojení her a hráčů. Nintendo si sebekriticky uvědomilo, že tentokráte dalo hráčům málo prostoru pro pochopení výhod konzole. Zatím má ještě prý dost času to napravit.

Zdroj: cvg

Autor:


Témata: Wii U


Nejčtenější

Call of Duty: WW2
Je to oficiální. Letošní Call of Duty se vrátí do 2. světové války

Předchozí úniky informací se potvrdily. Válečná střelnice Call of Duty se s letošním dílem vrátí ke kořenům, tedy do období druhé světové války.   celý článek

Oblivion
Velikost přirození či chrochtání. Nejpodivnější úpravy „vzhledu“ postav

Úpravy vzhledu postav jsou ve hrách velmi populární. Na začátku byla snaha o to, abychom se mohli s postavou co nejvíce sžít. Hráče však možná více baví...  celý článek

Syberia 3
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Marvel’s Guardians of the Galaxy - The Telltale Series
RECENZE: Adaptace Strážců Galaxie je až příliš velkou sázkou na jistotu

První epizoda nového interaktivního seriálu od Telltale je za námi a naše dojmy jsou rozpačité. Byť je obsah bezesporu kvalitní, už se pomalu začíná zajídat.  celý článek

Zaklínač 3:  O Víně a krvi
Autor knih o Zaklínači žárlí na úspěch hry

Spisovatel Andrzej Sapkowski tvrdí, že popularita jeho knížek pomohla hernímu zaklínači stát se hitem, nikoli naopak.  celý článek

Další z rubriky

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.