Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nintendo: Konzoli Wii U jsme představili nešťastně

  13:00aktualizováno  13:00
Ovládání chystané konzole Wii U od Nintenda je natolik komplikované, že nestačí jen se podívat na předváděčce na herní show. Přiznali to šéfové firmy. Hodlají rychle dohnat tento nedostatek, aby před startem prodejů hráči věděli, jaké výhody konzole přináší.

Wii U ovládač

Scott Moffitt, šéf marketingu firmy Nintendo of America, přiznal chybu při představení unikátního potenciálu nové konzole Nintenda Wii U. "Jsou tu dvě věci, které jsme pochopili, až když jsme šli na E3. Jednak, že máme příliš mnoho informací, které potřebujeme sdělit na tiskových konferencích. Dále pak skutečnost, že Wii U je mnohem komplikovanější vysvětlit potenciálním uživatelům, aby vše pochopili," uvedl Moffitt. "Je to matoucí ve srovnání s Wii," přiznal.

"Když pan Iwata a Reggie předváděli pohybový ovládač, bylo to snadné k pochopení. Co se týká ale ovládače s druhým displejem, potřebujete vidět, co se tam odehrává, protože je to mnohem komplexnější systém. A mnohem méně pochopitelný."

Největším problémem tak bylo to, že je podle Moffitta nutné dát možnost kupci si vše doslova osahat. Ať už na videoherní akci, nebo přímo v obchodě. Protože dokud si to hráč nevyzkouší, nepochopí, jak GamePad mění cestu pro spojení her a hráčů. Nintendo si sebekriticky uvědomilo, že tentokráte dalo hráčům málo prostoru pro pochopení výhod konzole. Zatím má ještě prý dost času to napravit.

Zdroj: cvg

Autor:


Témata: Wii U


Nejčtenější

Matterfall
Retro na steroidech: Matterfall je mistrovská střílečka se vším všudy

Vývojářské studio Housemarque se vrací s další arkádou, která zaujme nonstop akcí a retro feelingem.  celý článek

Iron Harvest
Strategie Iron Harvest obohatí 1. světovou válku o bojové roboty

Nový trailer očekávané strategické hry Iron Harvest ukazuje, jak by vypadala bojiště 1. světové války, kdyby mělo lidstvo k dispozici obří bojové roboty.  celý článek

DuckTales (NES)
James Bond, Spiderman i strýček Skrblík. Nejlepší hry s licencí - díl druhý

V pokračování našeho přehledu nejlepších her na motivy filmů, seriálů, komiksů a knih připomínáme některé tituly, které si vybaví spíše ti dříve narození....  celý článek

Fishing Planet
VIDEO: Simulátor rybaření aspiruje na nejlepší trailer roku

V podání autorů chystané hry Fishing Planet vypadá rybaření napínavěji než většina současných stříleček. Volume doprava!  celý článek

Další z rubriky

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

On-line karetní hra Coraabia
Česká on-line karetní hra Coraabia přechází do otevřeného betatestu

Vývojářský tým projektu Coraabia žije především z nadšení. Hra totiž vzniká téměř bez finančních prostředků, přesto však usiluje o profesionální zpracování a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.