Vývojáři na oficiálním blogu odhalili, že se jen během prvního týdne se vybralo přes sedmnáct tisíc dolarů. Tedy více jak 340 tisíc korun.
Systém opět využívá různé úrovně odměn za odlišné ceny a umožňuje získat přístup do pracovních verzí hry. Vývojářům se navíc systém podařilo provázat s kampaní na Kickstarteru, a zájemci tak mají možnost navýšit svůj příspěvek, a získat tak další odměny.
Vývoj samotný údajně postupuje mílovými kroky a studio Warhorse experimentuje s technologií trojrozměrného snímání. Ta umožňuje automatický převod objektů či prostředí do počítače jako 3D modely. Výsledky prý působí slibně, a postavy ve hře by tak mohly být velmi detailní.
Vývojáři též zkoumají, jakým způsobem rozpohybovat ústa postav. Pro filmové scény budou využívat tradiční snímací technologii. Pro zbytek hry by to však bylo příliš nákladné. V úvahu proto připadá alternativní řešení, které dokáže data generovat hromadně. Titul je totiž hrou na hrdiny s otevřeným světem a vývojáři očekávají, že bude zahrnovat úctyhodné množství dialogů.
Lidé z Warhorse navíc zvažují, že si koupí vlastní studio pro snímání pohybu (motion capturing). Technologie jsou dnes údajně natolik dostupné, že to může být levnější než dočasný pronájem studia v zahraničí.
Do hry přibyla střelba z luku. Kreativní ředitel Daniel Vávra o ní tvrdí, že by její propracovanost postačila na vydání lukostřeleckého simulátoru. A trefit třeba zajíce prý není vůbec jednoduché. Bojový systém by navíc brzy měly doplnit štíty.
Vylepšení pak doznala umělá inteligence, díky které se postavy nyní dokážou před dveře řadit ve frontě, dávat si navzájem přednost a zavírat za sebou dveře.
Změn se dočkala i jízda na koni. Při seskakování na kopci například jezdec dopadá kolmo. A i kůň samotný prochází změnami. Při pádění prý vypadal úsměvně, a vývojáři tak vytvářejí nový model.
Návrháři společně začali pracovat na prvním herním úkolu, který jim pomůže naladit se na stejnou vlnu. U hry s otevřeným světem je totiž třeba řešit řadu otázek typu: "Co se stane, když hráč nebude postupovat podle očekávání, nebo něco neudělá?"
Titul Kingdom Come: Deliverance se autoři rozhodli rozdělit na tři části. První díl nabídne zhruba třicet hodin herního času a vyjít by měl v průběhu roku 2015 (více o hře).