Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rubačku Hellraid nezrušili, významně ji však přepracovali

  13:25aktualizováno  13:25
Citelné změny vedly vývojáře akce Hellraid k jejímu odkladu. Hra měla původně vyjít v průběhu letošního roku, změnila však základní technologii, a oproti původním plánům tak vyjde i pro konzole příští generace.

Hellraid nově běží na Chrome Enginu 6, který již ve studiu Techland využívají k vývoji hry Dying Light. A autoři tvrdí, že tato změna umožní vydání titulu i pro nové konzole. Přepracování se však dočkal také bojový systém a řada dalších prvků.

Akce v současné době obsahuje tři herní módy. Těmi jsou příběhový režim, mise a aréna. Všechny z nich budou hratelné sólo i jako kooperace až čtyř hráčů.

"V příběhovém módu se vydáte na sebevražednou misi, ve které je cílem odehnat zplozence pekla a zachránit svět. Odhalíte příběh hlavního hrdiny a jeho rodiny, prokleté již před dekádami," píšou vývojáři na oficiálním blogu.

Akce Hellraid mění engine. Vývojáři odhalili nový vzhled.

Mise autoři označují za arkádovější pojetí hry. Umožní totiž navštěvovat oblasti odemknuté v příběhové části a v nich se pokoušet dosáhnout nejvyššího možného skóre. To bude možné rozličnými kombo útoky, plněním úkolů za maximální počet bodů a zabíráním prestižních míst na žebříčku nejlepších hráčů.

Třetím módem je aréna, ve které je cílem přežít vlny nepřátel. Ty se postupně stávají silnější, větší a tvoří je pestřejší typy monster. "Přežijí jen ti nejvytrvalejší," tvrdí vývojáři.

Fotogalerie

Oproti původním plánům navíc ze hry mizí povolání. Při vylepšování postavy bude možné volit ze všech dovedností i zbraní, a vytvořit si tak postavu na míru.

S ohledem na veškeré změny však hra vyjde až v roce 2015, a to souběžně pro PC, Xbox One a PlayStation 4. Starší informace zmiňovaly i konzole předchozí generace, o těch však autoři v současné době mlčí.

Hra nicméně bude již od letošního podzimu dostupná prostřednictvím služby Early Access na Steamu. Vývojáři tak slibují, že ve finálních fázích tvorby budou reagovat zpětnou vazbu od hráčů.

Autor:




Nejčtenější

The Division
Na filmu podle hry The Division bude pracovat Oscarem oceněný režisér

O scénář i režii snímku The Division se postará Stephen Gaghan, držitel cen Emmy a Oscar. v minulosti napsal scénář řadou sošek oceněného filmu Traffic -...  celý článek

Raft
Ve hře na přežití Raft bojujete proti hladu, žízni i dravým rybám

Ve hře na přežití Raft se ocitnete v ještě horší situaci, než je ta, kdy jste sami na pustém ostrově. Jediné, co vás odděluje od smrti v oceánu, je jedna...  celý článek

Gravity Rush 2
RECENZE: Gravity Rush 2 je další parádní exkluzivita na PlayStation 4

Jedna z nejlepších her pro handheld PlayStation Vita se dočkala pokračování, které jde mnohem dále než originál. Na první pohled možná vypadá obyčejně, ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.