Rubačku Hellraid nezrušili, významně ji však přepracovali

  • 0
Citelné změny vedly vývojáře akce Hellraid k jejímu odkladu. Hra měla původně vyjít v průběhu letošního roku, změnila však základní technologii, a oproti původním plánům tak vyjde i pro konzole příští generace.

Hellraid nově běží na Chrome Enginu 6, který již ve studiu Techland využívají k vývoji hry Dying Light. A autoři tvrdí, že tato změna umožní vydání titulu i pro nové konzole. Přepracování se však dočkal také bojový systém a řada dalších prvků.

Akce v současné době obsahuje tři herní módy. Těmi jsou příběhový režim, mise a aréna. Všechny z nich budou hratelné sólo i jako kooperace až čtyř hráčů.

"V příběhovém módu se vydáte na sebevražednou misi, ve které je cílem odehnat zplozence pekla a zachránit svět. Odhalíte příběh hlavního hrdiny a jeho rodiny, prokleté již před dekádami," píšou vývojáři na oficiálním blogu.

Akce Hellraid mění engine. Vývojáři odhalili nový vzhled.

Mise autoři označují za arkádovější pojetí hry. Umožní totiž navštěvovat oblasti odemknuté v příběhové části a v nich se pokoušet dosáhnout nejvyššího možného skóre. To bude možné rozličnými kombo útoky, plněním úkolů za maximální počet bodů a zabíráním prestižních míst na žebříčku nejlepších hráčů.

Třetím módem je aréna, ve které je cílem přežít vlny nepřátel. Ty se postupně stávají silnější, větší a tvoří je pestřejší typy monster. "Přežijí jen ti nejvytrvalejší," tvrdí vývojáři.

Oproti původním plánům navíc ze hry mizí povolání. Při vylepšování postavy bude možné volit ze všech dovedností i zbraní, a vytvořit si tak postavu na míru.

S ohledem na veškeré změny však hra vyjde až v roce 2015, a to souběžně pro PC, Xbox One a PlayStation 4. Starší informace zmiňovaly i konzole předchozí generace, o těch však autoři v současné době mlčí.

Hra nicméně bude již od letošního podzimu dostupná prostřednictvím služby Early Access na Steamu. Vývojáři tak slibují, že ve finálních fázích tvorby budou reagovat zpětnou vazbu od hráčů.