Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

BioWare pracuje na novém Mass Effectu, využije engine Battlefieldu 3

  12:33aktualizováno  12:33
Příští Mass Effect má být věrný sérii, bude však samostatnou kapitolou. Hra vzniká za využití enginu Frostbite 2, tedy technologie pohánějící střílečku Battlefield 3 i tituly jako Need for Speed: The Run či Medal of Honor: Warfighter.

Mass Effect 3 | foto: Duncan Harris, deadendthrills.com

"Ačkoliv bude ctít dědictví prvních tří dílů, po zakončení úvodní trilogie a změně enginu zkoumáme nové směřování. A to jak na úrovni příběhu, tak i na úrovni herní náplně," napsal o novém Mass Effectu na oficiálním blogu šéf studia BioWare Montreal Yanick Roy.

Montrealské studio se na sérii Mass Effect poprvé podílelo při vývoji druhého dílu, do kterého dodalo zhruba polovinu filmových sekvencí, většinu misí N7 a značnou část stahovatelného obsahu. Pro třetí díl pak tento tým vyvíjel síťovou hru a přispěl i k sólo kampani.

Na hru má i tentokrát dohlížet vedoucí producent Casey Hudson a s převodem značky k jinému týmu také pomohou původní vývojáři z edmontonského studia.

Hra se tentokrát rozloučí s technologií Unreal Engine 3, kterou série využívala doposud. Vydavatelství Electronic Arts však tvrdí, že svá studia nenutí k využívání enginu Frostbite 2. Hlavní motivací jsou prý výhody, které plynou z vývojářské podpory od autorů v DICE a sdílených zkušeností s touto technologií.

Autor:




Nejčtenější

Bojovka Dead or Alive se proslavila především svými sexy bojovnicemi.
Když se DLC vymknou z rukou. Virtuální obsah za desítky tisíc korun

Balíčky s přídavným obsahem sice pro spuštění hry nejsou nutné, často však přidávají spoustu lákavého obsahu. V extrémních případech vás ale mohou přijít až na...  celý článek

Forza Horizon 3: Hot Wheels
RECENZE: Ve Forze Horizon 3: Hot Wheels si zajezdíte v angličácích

Umění přídavného obsahu spočívá v tom, že se známé věci z originální hry obohatí o něco nového a nevídaného. Jako ve Forza Horizon 3: Hot Wheels.  celý článek

Vanquish (PC)
Kvůli chybě je hra Vanquish tím těžší, čím rychlejší máte počítač

Akce Vanquish vyšla po sedmi letech na PC a zatím sklízí samou chválu. Obsahuje však zrádnou chybu, díky níž hráč dostává více zranění, pokud mu hra jede...  celý článek

Empathy: Path of Whispers
RECENZE: Jaký je svět bez lidí? Empathy ho ukazuje po apokalypse

Empathy je jedna z těch her, v níž nepotkáte jediného člověka. Podobně jako třeba v Everybody's Gone to the Rapture nebo Dear Ester to však má svůj důvod....  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.