"Změna technologie je pro nás výzvou," řekl Richard Farell, který je kreativním ředitelem společnosti Danger Close. Společnost totiž pro Medal of Honor z roku 2010 vyvíjela sólo hru, pro kterou využila Unreal Engine 3.
"Ve výsledku se titul hraje skvěle a vypadá skvěle. A to díky troše tvrdé práce při učení se nové technologie," vysvětluje Farell.
Vývojáři se prý neobávají přílišné vizuální podobnosti s Battlefieldem. "Myslím, že pro vzhled hry máme svůj rukopis. Myslím si, že to oproti Battlefieldu vypadá hodně odlišně a to i na vzdory využití stejného enginu," tvrdí Farell.
Hra je prý intimnější, podobně jako Battlefield 3 však využívá destrukce prostředí a "úžasných světel". Společnosti DICE i Danger Close úzce spolupracují a snaha obou stran údajně vede k lepší technologii.
Zdroj: CVG