Právě dnes, při pravidelné středeční údržbě, dojde k aplikaci nového obsahového patche. Podívejme se na to nejzajímavější.
Naxxramas
Nemrtví se připravují zaplavit svět WarCraftu, proto Blizzard pro všechny hrdiny na 60 úrovni s dobrou epickou výbavou připravil nový dungeon. Tato instance pojme 40 lidí a přiznejme si na rovinu, je určena pro elitu, která už se ve hře začíná tak trochu nudit (kromě bojů na bitevních polích nemají do čeho píchnout). Pro vstup je tradičně potřeba splnit sérii úkolů. Informacím o příběhu a odměnách se věnuje invazi věnovaná stránka.
PvP
V prvé řadě byl upraven debuff dezertéra. Ten hráč dostává, pokud sám od sebe opustí bitevní pole, což se obvykle děje při dlouhých bitvách, nebo při bojích proti velmi silným soupeřům. Bohužel takto označkováni jsou i hráči, kteří během bitvy dostanou "disconnect". To by mělo být nyní napraveno.
Došlo k překopání bitevního pole Alterac Valley. Zmizí většina NPC stráží, ti co zůstali mají zredukovaný počet životů. Z mrtvých hráčů padá více předmětů určených k plnění úkolů na tomto bitevním poli. Opakovaně kouzlený buff od kapitána byl změněn na +20% zdraví.
Potěšeni budou hráči, kteří mají u bitevního pole Warsong Gulch reputaci exalted. V nabídce se totiž objevují nové epické kalhoty, podívat se na ně můžete třeba na této stránce (hledejte pod Warsong Gulch Exalted Reward) a nově už i oficiálně.
Nové předměty si lze pořídit i za dosaženou hodnost. Superior PvP Armor má nové hodnoty a je potřeba si jej koupit znovu, u jeho epického ekvivalentu dojde k vylepšení automaticky. Všichni ti, kteří už asi nemají žádné kamarády a posledních pár měsíců obětovali světu WoW vše, si mohou pořídit nové zbraně ( hodnosti Grand Marshals and High Warlords).
Midsummer Fire Festival
Jedná se o prázdninový live event, který už si možná tak trochu užívá každý z nás v místnostech bez pořádné klimatizace. Celá akce potrvá od 21. června do 5. července, k dispozici bude něco úkolů, předmětů... podrobnější info hledejte přímo na stránce.
Povolání
Došlo k přepracování talentů rovnou u dvou povolání – Mágů a Shamanů. Zatímco ti první si změnu vesměs pochvalují, poněvadž se částečně stírá rozdíl mezi PvP a PvE buildem, na shamanských fórech už tolik spokojenosti nevládne. Naopak všichni co hrají postavu Druida mohou slavit. Toto povolání vyniká různými styly hry, bohužel ti, co nehrají léčitele jsou silně znevýhodnění při skupinovém hraní. A to díky jednomu kouzlu, kterým disponovali výhradně léčící druidi (Innervate – rychlá regenerace many). To nyní dostanou do vínku všichni coby základní schopnost na úrovni 40, nicméně ani léčitelé nepřijdou zkrátka. Jako náhradu získají kouzlo Swiftmend, jež posílí jejich pozici léčitele. Zloději zase mají objevování pastí jako pasivní dovednost.
Vše ostatní
- Otravuje vás spousta klíčků v batozích, které zbytečně zabírají místo? Fajn, jsou tu klíčenky.
- Kouzla s řetězovitým efektem nebudou nyní zasahovat cíle, které jsou pro zdroj kouzla / střely neviditelné.
- Looking for Group kanál nyní globálně (USA fóra jsou plná stížností na spam).
- Každý měsíc klesne cena za předělaní talentů o 5g, minimálně však na 10g.
- Změna v systému jenž určuje, za jakých okolností se přerušuje kouzlo fear.
- Nové odměny za reputace u Argent Dawn a Cenarion Circle.
- Změna cooldownů u spotřebních předmětů – nyní budou sdílené. Sbohem Tubery.
- Přehodnocení způsobů získávaní předmětů pro jednotlivá povolání v instancích Zul'Gurub a Ahn'Qiraj Ruins.
- Buff The Spirit of Zandalar po smrti zmizí
Změn je opravdu hodně, kompletní seznam hledejte na oficiálních stránkách.