Darksiders 2

Darksiders 2

O autory Darksiders po zániku THQ není zájem. Vydavatelství to objasňuje

  • 8
Ačkoliv světové hodnocení Darksiders v průměru přesahuje 80 procent, o zakoupení vývojářského týmu Vigil Games nikdo neprojevil zájem. Studio je přitom vlastnictvím zkrachovalého vydavatelství THQ, které svůj majetek 22. ledna rozprodávalo v aukci.

Situaci pro server Game Informer objasnil bývalý šéf vydavatelství Jason Rubin. "Krátce po dokončení produktu (Darksiders 2) je Vigil nejdále od vydání další hry. Proto se nám navzdory herkulovskému úsilí nepodařilo zaujmout kupce. Oni navíc pracovali na nové značce, což by pro kupce znamenalo ještě větší riziko."

Řada účastníků aukce totiž nekupovala jen vývojářská studia ale i konkrétní tituly, které již byly v pokročilých fázích vývoje. Společnost Relic Entertainment například dokončuje strategii Company of Heroes 2 a studio Volition pracuje na dalším dílu Saints Row.

Nová hra od Vigil Games oproti tomu vyšla koncem srpna, a studio tak bylo teprve v raných fázích vývoje dalšího titulu.

Projekt nesl pracovní označení Crawler a hlavní návrhář soubojových systémů o něm na fóru NeoGaf napsal: "Bez stínu pochybnosti jsme věděli, že náš projekt lidi dostane. On už vlastně lidi dostával. Během dvou měsíců jsme stihli, co řada společností nezvládla za rok."

"Věděli jsme, že nikdo nic podobného nedělá, a naplňovalo nás to pýchou. Každý den jsme proto práci dávali sto procent a to i v temných dobách," tvrdí Ben Cureton.

Titul Darksiders 2 však pro studio představoval ztrátu, se kterou by zájemci společnost museli odkoupit.

Bonusweb akční adventuru Darksiders 2 hodnotil 70 %. "Za rok či dva si na hru nikdo nevzpomene," napsal o titulu Jan Bors (čtěte recenzi).