Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Electronic Arts chtějí nabídnout nové způsoby, jak platit za hry

  13:36aktualizováno  13:36
Vydavatelství chce být připraveno na libovolnou míru útraty, ať už je to dvacet, či dva tisíce korun. Tímto směrem se vydalo například prostřednictvím nově spuštěné služby EA Access, díky které za měsíční paušál získáte neomezený přístup ke čtyřem hrám na Xbox One.

Ilustrační obrázek Dragon Age: Inquisition

Těmi jsou Battlefield 4, Madden 25, Peggle 2 a FIFA 14. Electronic Arts však slibují, že se seznam her v rámci nabídky bude rozrůstat. To nicméně nemá být vše.

Stávající šéf Electronic Arts Andrew Wilson v rozhovoru pro server GamesIndustry prohlásil: "V minulosti to bylo celé o nabízení hodnoty v ceně 1 200 korun. Nyní chci nabízet dvacetikorunovou hodnotu, pokud chcete utratit dvacet korun, chci nabízet dvěstěkorunovou hodnotu, pokud chcete utratit dvě stě."

Cílem je uspokojit zájem různých typů hráčů s odlišnými časovými a finančními představami. "Jak stárnete, uvědomujete si, že čas je tím nejvzácnějším zdrojem. Částečný problém s určitou hrou je, že zabrala šest hodin a neměli jste pocit, že by se vám její hodnota vrátila. Měli bychom uvažovat nad finanční investicí, ale i tou časovou."

Wilson proto věří, že hráči chtějí mít na výběr. Někdo bude hry kupovat čistě digitálně, jiný zůstane věrný nákupu v kamenných obchodech. Stejně tak by proto měla firma Electronic Arts nabízet odlišné obchodní modely a přesně o to Wilson bude usilovat.

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

SOMA
Hlavní inspirací hrůzostrašné hry Amnesia byla série Resident Evil

Resident Evilu 6 fanoušci vyčítali přílišnou akčnost, právě starší díly série však byly hlavní inspirací pro tituly od Frictional Games. Tedy děsivé hry jako...  celý článek

Battlefield 1
Apokalypsa zatím nehrozí, hry se loni prodávaly lépe než v roce 2015

Řada loňských her v kamenných obchodech dopadla o poznání hůře než předchozí díly. Podle statistik amerického herního průmyslu však celkové příjmy v tomto...  celý článek

Limbo
Neshody vývojářů vyústily ve vynucený odchod. A výplatu 180 milionů

Odchod jednoho ze zakladatelů studia Playdead nebyl tak poklidný, jak se původně zdálo. Z veřejných zpráv situace působila jako rozloučení dvou přátel. Podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.