Nové Call of Duty se prý bude prodávat lépe než loňské

  • 2
Ačkoliv analytici očekávají slabší rok pro značku Call of Duty, vydavatel jejich předpověď odmítá.

Například analytik Colin Sebastian z W. Baird & Co odhaduje 18 až 20 milionů prodaných kusů. To by mělo proti loňskému roku představovat pokles o deset procent.

Arvind Bhatia ze společnosti Sterne Agee pro změnu tvrdí, že prodeje ve čtvrtém čtvrtletí budou oproti loňskému roku nižší o 15 %.

Šéf společnosti Activision Publishing Eric Hirshberg však něco podobného odmítá. Vydavatelství očekává, že prodejní čísla oproti slabšímu loňskému roku opět porostou.

„Plány (zákazníků) pro nákup vnímáme jako mnohem vyšší než loni. Vidíme stoupající zaujetí značkou na sociálních sítích, jsem proto stále optimistický,“ říká Hirshberg.

Rozpor v tvrzení analytiků prý vzniká ve zdroji dat. Analytici totiž vycházejí z předobjednávek v kamenných obchodech a podle Hirshberga svá prohlášení často zakládají pouze na jedné síti prodejen.

Hirshberg však říká, že přeodbjednávky vypovídají především o prodejích v první den. S přesunem k digitálním prodejům je prý čím dál častější, že si lidé titul stáhnou rovnou do svého zařízení.

Call of Duty: Advanced Warfare je první hra s tříletým vývojovým cyklem. Všechny předchozí tituly vznikaly nejdéle dva roky. Hra vyšla 4. listopadu a první názory na ni se značně liší (čtěte více).


Témata: Call of Duty